Reisblog zoekt bezoekers

Beste forumbezoekers,

Op mijn reisblog probeer ik nieuws op het gebied van reizen en toerisme bij te houden. Niet alles wat er gepubliceerd wordt vanzelfsprekend, maar een selectie van nieuwtjes die ik tegenkom in de media, of gewoon dingen die mij te binnen schieten, die ik zelf heb beleefd etc. etc. Niet te serieus, soms met een knipoog, NIET (en ik herhaal: NIET) commercieel.

Ik zou het leuk vinden als je mijn blog bezoekt en een (opbouwend) bericht achterlaat.

http://wonderfulworld.gaatverweg.nl/

:dag:

Hi,

Het begin is prima, maar probeer te zorgen dat de website “af” lijkt. Je kunt beter geen pagina hebben dan een pagina die “sample page” heet. Verder zou je eens kunnen kijken of je de top-afbeelding wat kleiner (qua kb’s) kunt maken. Hij laadt erg traag.

Succes met het verder ontwikkelen van je website!

Bedankt voor je opmerkingen. Ik heb de naam Sample Page inmiddels veranderd. Was me niet eens opgevallen :slapen:

De headerfoto laadt inderdaad nogal traag, maar zodra ik de resolutie verlaag ziet het er niet uit. Vervelende eigenschap van de software van deze blog: je uploadt een foto en moet vervolgens een uitsnede maken die altijd 25 procent is van het formaat van het origineel. En je kunt max. 2mb uploaden. :thumbsdown: