Taalschool BA: Expanish, Coined of Academia.

Hoi!

Ik heb eerder van jullie wat tips gekregen over taalscholen, nog bedankt daarvoor! Ik heb zelf ook nog wat gezocht en heb nu mijn keuze beperkt tot Expanish, Coined of Academia. Ik was benieuwd of iemand van jullie één van deze scholen kent en zo ja, wat jullie ervan vonden?

Groetjes!

Academia heeft mijn dochter een blauwe maandag gezeten in 2007… toen waren er niet veel activiteiten maar ze was er maar heel kort hoor. Deze school ligt midden in het centrum echt niet een leuke gezellige buurt, druk, druk ,druk en vies.
Die andere 2 heb ik wel eens leuke verhalen van gehoord, maar heb er zelf geen ervaring mee.
Kijk dus ook in welke buurt de scholen liggen. Nu ik Buenos Aires wat beter ken, zou ik op basis van ligging Academia niet aanraden.
Suc6

Dankjewel voor je reactie!! Die andere 2 scholen liggen ook in het centrum. In de buurt van Plaza de Mayo. Leek mij wel een voordeel om in het centrum te zitten.

Ja ik zie het, ik heb even gekeken. Het centrum is door de weeks erg druk, ik vind het er niet zo leuk maar dat is mijn mening.
De andere barrios (wijken) zijn leuker,bv Recoleta, Palermo, San Telmo. Ik weet niet of daar veel bekende taalscholen zitten.
Amauta ligt in Belgrano, een rustige wijk en er zijn relatief veel Nederlanders heb ik gehoord. Maar ik heb zelf geen ervaring ermee.
Vandaaruit kom je overal makkelijk met de subte.