Taalreis (Naar Frankrijk)

Taalreizen Frankrijk

Hallo beste mensen,

Ik wil deze zomer in de maand juli een taalreis gaan boeken in Zuid-Frankrijk (Nice, Aix, Antibes etc.), omdat ik komend schooljaar een half jaar op stage ga naar Parijs. Maar ik zit nog aardig te twijfelen over welke organisatie het meest geschikt is, welke stad ideaal is om na toe te gaan en welke school het meest effectief werkt. Ik zit te twijfelen tussen bijvoorbeeld EF taalreizen, Plus taalreizen, Study Travel en Lexton.
Nu zou ik graag wat ervaringen van jullie willen horen zodat ik mijn keuze beter kan onderbouwen en misschien iemand die ook in die periode van plan is om frans te leren :smiley:

Groet Freek

hey, ik ga volgende week op taalreis naar antibes met de organisatie lexton.
ik heb zelf nog geen idee wat ik er van moet verwachten en ik vroeg me af of jij al een keus had gemaakt? en dat jij misschien nog andere informatie hebt.

Originally posted by ellaine333@10-07-2005, 16:09:08
** hey, ik ga volgende week op taalreis naar antibes met de organisatie lexton.
ik heb zelf nog geen idee wat ik er van moet verwachten en ik vroeg me af of jij al een keus had gemaakt? en dat jij misschien nog andere informatie hebt. **

Hey Elainne…ik ga ook met Lexton naar Antibes. Gister heb ik je al een mailtje gestuurd via deze site…kweet niet of die is aangekomen. Zou leuk zijn om evt. ff contact te hebben: luc_oss@hotmail.com

Gr. Luc,

Hallo Freek,

Ik heb vorig jaar een cursus gevolgd in Nice bij Alpha-b www.alpha-b.fr . Ik heb het geregeld via Study Travel in Nijmegen. Is me heel goed bevallen.
Succes,
Donna