Taalreis Spanje of Frankrijk

Hallo,

Ik wil graag op taalreis, maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen.

Ik wil naar Spanje of Frankrijk, spreek het beiden een beetje, maar wil graag de beste prijs kwaliteit verhouding… Dan kan ik later kiezen welke bestemming het word.

Ik heb enkele bedrijven gevonden (EF en Activity International), maar deze zijn erg duur en AI biedt niet echt taalreizen aan…

Kan iemand mij helpen :cheer:

Kwa taal zou ik voor spaans gaan, uiteindelijk is dat een nuttigere taal dan frans.

Hi, ik heb 3 keer een taalreis van enkele weken gedaan in Spanje.

Eerste keer was via Studytravel naar Malaga, tweede keer direct geboekt bij Mester in Salamanca en derde keer bij Don Quijote in Valencia.

Over het algemeen is direct boeken bij de taalschool zelf goedkoper dan via een organisatie. Wat je wel zou kunnen doen is een leuke school uitkiezen via de organisatie en dan contact opnemen met die school, dat heb ik gedaan bij Mester, hoewel die school ook via organisaties wordt aangeboden.

Er bestaan genoeg organisaties en ook hier op het forum zijn er genoeg ervaringen te vinden van mensen met verschillende organisaties. Als je nog wat wilt weten dan hoor ik het wel, hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb.

hey, het klopt dat cursussen vaak goedkoper zijn als je bij de school zelf boekt maar er zijn ook vaak goede aanbiedingen van organisaties war je van kan profiteren. ook zijn veel scholen vaak moeilijk to contacteren of spreken ze slecht engels! daar heb ik persoonlijk vaak problemen mee gehad.

Camino Barcelona is een bedrijf dat vaak aanbiedingen heeft voor cursussen in spanje:http://www.caminobarcelona.com/

je kan ook eens bij dit bedrijf kijken: http://www.spanishstudyholidays.com/

Ik hoop dat er iets nuttigs voor je bijzit!

Hallo Margo,

Ik kan je op weg helpen. Ik ben sinds kort een kleine onderneming gestart voor mensen zoals jij. Kijk anders eens op mijn website (google maar op Stulango), of stuur me maar een mailtje. In Zowel Spanje als Frankrijk heb ik mogelijkheden.

(op de webiste staat momenteel nog weinig info en er zijn meer bstemmingen mogelijk als dat je nu ziet).

Laat je wensen weten en zal je zeker helpen ;-D