Taalcursus/Psychologie Spanje

Hoi allemaal!

Waarschijnlijk is het al honderd keer gevraagd, maar hier komt het.

Ik zou graag naar Spanje willen in de Zomer (Juli-Augustus). En ik heb werkelijk waar geeeeen idee waarheen! Zat al rond te kijken, maar er is zo veel!

Ik zou graag of de Spaanse taal willen leren (kan geen woord Spaans) of iets gericht op mijn vakgebied, namelijk Organisatiepsychologie. Het liefst dat laatste, want dat zou ik dan op mijn CV kunnen zetten. Heb al gekeken naar Universiteiten die open zijn deze zomer, maar kom er niet echt uit.

En oja, het moet ook te betalen zijn! Ik ben maar een arme student :stuck_out_tongue:

Wat ik dus wil is het volgende:

• in een onwijs leuke studentenstad zitten met leeftijdsgenoten (ben 22)
  • lekker kunnen stappen en vakantie vieren (erggg belangrijk :wink:
  • het liefst aan zee (surflessen nemen)
  • ook nog wat meepikken van het Spaans of van Organisatiepsychologie

Iemand ervaringen? Tell me!

Hoi Andreea,

Wij zijn een taalreisbureau die contact heeft met taalscholen in het buitenland. In Spanje bieden wij o.a. taalcursussen aan in Malaga, Barcelona, Madrid, Sevilla, Valencia, Salamanca, Granada, Alicante, San Sebastian, Cádiz, Ibiza en Nerja. Je kunt een taalcursus al vanaf een week boeken. In Sevilla, Cádiz en San Sebastian kun je na het volgen van een korte taalcursus ook min. 8 weken werkervaring op doen (zie http://www.plustaalreizen.nl/werken-in-het-buitenland-werkervaring.html voor meer informatie) en in San Sebastian kun je via ons ook een surfcursus bijboeken! Voor meer informatie of een vrijblijvend advies op maat kun je ons altijd mailen (info@plustaalreizen.nl), bellen (030-234 1312) of langskomen op ons kantoor in Utrecht.

Groetjes,

PLUS Taalreizen

www.plustaalreizen.nl

Hey Andreea,