Deze zomer wil ik graag een taalcusus volgen. Ik heb mij hiervoor al een beetje georienteerd. Maar ben er nog niet uit waar ik naar toe wil. Voor iemand die nog nooit in latijns amerika is geweest lijkt het allemaal veel op elkaar.
Ik ben erg aan het twijfelen tussen een optie 1 combinatie van Panama/costa rica of optie 2 ecuador.
ik zou sowieso niet voor Spaans naar Panama gaan als beginner, want die praten in een mega hoog tempo Costa Rica ging ook wel, maar in bv Mexico en Equador articuleren de mensen heel duidelijk en praten ze vooral niet te snel.
Als je twjifelt tussen costa rica/ panama en ecuador, heb ik het dan goed dat de costa rica optie bij taalschool Spanish at the River/ at the See is? Ik heb zelf 3 weken in Turrialba, Costa Rica gezeten en een maand in Bocas del toro, Panama en het was briljant. Turrialba is een beetje een suf dorp maar als je bij een gastgezin woont leer je het heel snel, Bocas is een paradijsje. Als mensen te snel praten vraag je toch gewoon of ze wat langzamer willen praten… Daarnaast zijn Costa Rica en Panama geweldige landen