Ola allemaal!
Word helemaal enthousiast over alle reisverhalen die ik hier lees! :zon02: Zelf wil ik december 2010/januari 2011 (7 wkn) alleen gaan backpacken. Ik wil de landen Nicuragua/CR en Panama bezoeken, volgorde nog te bepalen.
Vantevoren wil ik 1 of 2 weken taalcursus Spaans doen, maar dit wordt niet aangeboden in Nicuragua. Ik twijfel nu tussen San Jose of Jaco Beach (CR) of Bocas del Toro of Boquete (Panama). Naar mijn idee zijn de afstanden niet ver en wil eigenlijk San Jose als aankomst- en vertrekplaats gebruiken. Of misschien San Jose aankomst en Managua vertrek? Tips zijn welkom! :chin:
Wie heeft dit zelf ook gedaan, misschien toch in Nicuragua?
En heeft iemand ervaringen met Plus Taalreizen/StudyTravel of Chalinga Travel?
Dank voor reageren alvast!
Bocas del Toro is in Panama, en is evenals Jaco een erg drukke badplaats. Veel Amerikanen. San Jose is niet de leukste plaats om er te zijn, voor meisjes 's avonds niet erg veilig!
kijk nog eens wat verder rond op Wereldreizer, daar is heel veel geschreven over taalcursussen.
Hoi Astrid,
De organisaties waar jij het over had weet ik niet veel vanaf, wel heb ik enige tijd geleden een taalcursus Spaans gedaan in bij de organisatie Projects Abroad. http://www.projects-abroad.nl
Bij hun kan je los een taalcursus doen of in combinatie met één van hun projecten. Ik heb dat laatste gedaan en dat is mij erg goed bevallen!
Ik heb de taalcursus gedaan in de buurt van Libéria, dat is een stad van ongeveer 35.000 mensen. Libéria ligt zo ongeveer tussen San Jose en Managua in.
Groetjes,
Marieke
1 like