Sziget!

Ik ga naar Sziget, maar zou alleen moeten reizen.
Is er iemand die ook gaat en met mij mee zou willen reizen?
Trein/Vliegtuig/Auto, het maakt mij niet uit!
Liefs, Lonneke

Als je vanuit Nederland reist gaan er heel veel leuke Szigettreinen =) Zo reis je in feite nooit alleen… je hebt partytreinen, maar ook treinen waarin je kunt slapen! Wij gaan namelijk ook met zo’n party trein en het schijnt dat veel mensen dan alleen reizen omdat je daar dus sowieso mensen ontmoet!

Groetjes,
Valerie

Oh echt waar? Wat leuk!
Heb je misschien iets van een site ofzo waarop ik dat kan vinden? Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik dat moet zoeken dan…
Dankjewel!
x

www.szigetfestival.nl/trein als het goed is moet je dan op de goede site uitkomen! :slight_smile:

Oh! Dat was heel makkelijk te vinden. Bedankt, chill.

haha graag gedaan hoor!
heb je trouwens al een kaartje gehaald? :slight_smile:

Nee nog niet. Maar mijn moeder vertelde mij net dat ze dat voor mij gaat kopen! Als ik slaag zegmaar. Maar ik slaag wel, wel fijn meer motivatie erbij. Ze gaat snel kaartje kopen en als ik dan ineens toch niet slaag moet ik het terugbetalen, haha.
Ik heb er wel echt zin in!

haha superleuk idee van je moeder! =)
ga je echt helemaal in je eentje dan? :confused: lijkt me echt niets namelijk, in mn eentje op die camping of in een hotel ofzo…

Neenee! Heel veel vrienden van mij gaan al, maar die hadden al lang een kaartje en een reis! En nu wil ik ook, maar kan ik niet meer met hun meereizen, ze gaan met een volgeboekt vliegtuig… En had geen zin om in m’n eentje te reizen. Vandaar dit berichtje! Ga jij ook dit jaar?

jup ik ga ook ! :slight_smile: ik ga met zo’n party trein met wat vriendinnen… de rest van mijn vrienden gaan namelijk eerst interrailen :slight_smile: maargoed, wel superveel zin in ! =D wordt vast en zeker amazing ! misschien kun je met ons mee reizen? :slight_smile:

Ja! Lijkt me wel fijn, ben ik ook niet zo alleen. Met welke trein gaan jullie? :slight_smile:
xx

uhm ik zal even op mijn ticket kijken! :slight_smile: heb je twitter? werkt namelijk net wat makkelijker dan dit :stuck_out_tongue:

O nee, heb ik niet. Moet ik nog even aanmaken (dat plan heb ik al heel lang)
Ik heb wel Facebook!

haha oke! nou iig gaan wij met deze trein: http://szigetfestival.nl/trein/3fmszigetb-train dan heb je 2 dagen ongeveer van te voren… wij wilden boedapest ook een beetje bekijken voordat het grote feest begint! :slight_smile:
ik heet voluit valerie alsemgeest :slight_smile: dan kun je me even opzoeken op facebook, kunnen we even daar verder praten :')