Ik ben Marijn (een vrouwelijke in mijn geval en wil op korte termijn naar Aussi gaan om daar van een onvergetelijke -korte??!!- reis van 6 weken te gaan genieten, met bovenstaand schema. Ik wil begin november vliegen en half december 2009 weer teruggaan.
Na een aantal dingen op het forum gelezen te hebben begint het een beetje te knijpen. Is het haalbaar, ook als ik de excursies in het westen (wil zandboarden :)) op korte termijn moet boeken? En hoe warm is het in het zuiden? Ik hoor hier verschillende dingen over…
En wat moet ik echt gezien hebben in de omgeving rondom Adelaide en onder Perth (buiten de Grampians)… Enneh ik wil zwemmen in Shark bay/Bairn Bay…
Tsjonge wat een plannen haha… is het in te passen in 6 weken?
Ten eerste bairn bay bestaat niet. Byron bay wel maar dat ligt aan de andere kant van australie als je naar sharkbay wil. Het is wel mogelijk om dit te doen maar dan moet je alles met het vliegtuig doen en zie je weinig van het land. Das zonde.
Ik zelf vertrek ook begin november naar Australië maar dan voor 3-4 maanden. Aangezien ik het recentelijk besloten heb moet ik mijn huiswerk nog doen. Heb jij toevallig een uitgebreider schema met de bezienswaardigheden die je gepland had of een naam van goede site.