Survival Wereldreis Fietsend!

Hallo Reisfanaten,

Ik ben op zoek naar een reispartner!

Niet zomaar een reispartner, iemand die de ambitie heeft om fietsend van Nederland naar Azië door te trekken.
Iemand tussen de 18 en de 26 M/V, maakt niet bijzonder veel uit.

Het idee is om de gehele reis qua overnachting en voedsel te overleven, niet om zonder geld weg te gaan natuurlijk (dat zou uiterst gevaarlijk zijn.) maar wel om zelf ervoor te zorgen voor een overnachting en het voedsel.
Zelf neem ik tussen de 2000 en de 4000 euro mee voor nood als het bepaalde district niet mogelijk is om te overleven zonder geld.

Extra:

Ik heb de mogelijkheid, doordat deze reis fietsend is, om sponsors aan te trekken bij bepaalde fietsbedrijven en andere bedrijven die erin geïnteresseerd zijn. (Denk hierbij aan: financiële ondersteuning/reparatie aan materialen/etc.)

Ook kan ik voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn in deze reis en verder dan Azië willen reizen, wellicht verblijf en werk in Tahiti regelen. Hier heb ik naar gekeken, en gezien dat onafhankelijke boeren die daar wonen mensen nodig hebben om voor hun gewas te zorgen. (Meer info mogelijk).

Het reis plan:

Het idee is om vanuit Nederland de trein te pakken naar Limburg, en vanuit daar te gaan fietsen, bepalend aan de stippeling van de reis gewoon de boot te nemen om rivieren over te steken.
Zelf heb ik uitgestippeld via waar de reis zou kunnen plaatsnemen, maar nog niet in verdiept in alle badplaatsen sinds ik ze niet allemaal ken natuurlijk.
De reis is onafhankelijk van reisduur, ook omdat het moeilijk is om in te schatten hoelang het überhaupt zou gaan duren.
Het idee is in de zomer van 2016 te vertrekken. (Juni/Juli/Augustus.)

Ikzelf:

Ik ben Kevin, 21 jaar en bijna afgestudeerd van Algemeen Filiaalmanagement.
Ik wou al mijn hele leven onafhankelijk van anderen en tijden gaan reizen, en gewoon echt van mijn leven te gaan genieten.
Dit zou een tussenjaar kunnen zijn na mijn studie.

Alle geïnteresseerden kunnen mij met vragen of interesse mailen!

Heii,

Wat een ontzettend gaaf plan zeg! Ik heb al heel lang zitten denken aan een wereldreis maar dan net op een andere manier. Deze manier spreekt mij wel heel erg aan! Ik snap alleen je plan om het zonder geld te doen niet helemaal, is het je bedoeling om overal te gaan werken voor kost en inwoning?

Groetjes Mandy

Hey!
Voor het verblijf op de plekken waar ik langer wil zitten wel ja.
Ben zeker niet van plan een hotel te gaan nemen voor deze reis,
mocht er noodweer uitbreken of wat dan ook dan natuurlijk wel een hostel of iets dergelijks.
Survival is eigenlijk met 0 euries :), ik probeer dan daaraan te houden maar ik neem een minima aan geld mee voor de zekerheid.

Groetjes