Hallo beste reizigers,
Ik ben Heidi, een vrouw van 53 jaar en ongebonden. Geen kids en beiden ouders overleden. Mijn hele leven wil ik al op reis, maar er was altijd wel iets waardoor ik niet weg kon! Vorig jaar een mini roadtrip met mijn caravannetje gemaakt naar Noord - Spanje en het was geweldig. Ik had nog nooit in het buitenland gereden, laat staan met een caravan achter mijn auto. En ik had ook nog nooit gekampeerd
Het was 1 groot avontuur waar ik met heel veel plezier op terugkijk.
Jouw leeftijd is voor mij niet zo belangrijk! En ook niet of je een man of vrouw bent!
Ik bevind mij in de luxe positie dat ik kan gaan en staan waar ik wil. Maar niet rijk ofzo!! Daarom wil ik tijdens ‘onze’ toekomstige reis ‘ons’ zakgeld verdienen. Ik ben zelfstandig fotograaf en daarmee wil ik jou (mijn toekomstige reisgenoot m/v) en mezelf voorzien in ons levensonderhoud. Ik ben super extravert en dus verwacht ik van jou ook enig self-support ! Ik ga jou niet ‘pamperen’! Je moet lef en durf hebben. Het belangrijkste voor mij is dat ik 's nachts in een schoon bed kan slapen, in een veilige omgeving! Verder heb ik niet veel nodig! #empathie #humor #positief #self-support #extravert #ondernemend #nietlullen #maarpoesten #vandierenhouden #vanmensenhouden #gezondelevensstijl #geenfastfood #daadkracht #doorzettingsvermogen
Ik hoop snel meer te horen van jou ![]()
Groetjes, Heidi