Beste 40/50/60 plussers toekomstige medewereldreizigers,
Onlangs ben ik lid geworden van dit forum (en nog niet helemaal thuis in hoe het werkt e.d.)
Ik heb teruggekeken maar ik zie (als ik mij niet vergis) uitsluitend oude berichten voorbijkomen (+/-6 jaar geleden o.a?)
Ik ben een vrouw van 53 jaar en droom vanaf kind al van een wereldreis. Maar wil dit niet alleen doen! Het is nu eenmaal gezelliger, veiliger en in veel gevallen ook goedkoper om dit met twee, drie, vier, vijf en zelfs 10 of 15 personen te doen! (Een grote groep lijkt mij echt geweldig.)
Tijdens mijn/onze wereldtour is het de bedoeling dat ik in mijn levensonderhoud wil/kan voorzien door middel van fotografie. Ik ben een selfmade fotograaf en beschik over professioneel fotoapparatuur (maar daarover later meer in het persoonlijk contact.)
Een wereldreis kost geld, veel geld. Niet alleen voor mij maar ook voor jou. Dat is nu eenmaal een gegeven, maar daar krijg je ook heel veel voor terug! Ik wil een groep samenstellen die net als ik het lef en de spirit hebben om te gaan reizen! De passie om met elkaar een geweldige reis te maken!
Begint bovenstaande al te kriebelen bij jou?
Onderstaand in willekeurige volgwoorden (misschien meer en/of minder) andere landen enz enz… Alles in overleg
Australië - Nieuw-Zeeland – China – India – Indonesië – Rusland – Japan – (Zuid) Amerika – Thailand – Canada – (Zuid) Afrika.
Als jij besluit om met mij mee te gaan dan ga ik ook voor jou proberen een stukje bijdrage te leveren aan jouw levensonderhoud. (Ik doe geen beloftes, maar wel mijn uiterste best!) Het is voor mij een enorme uitdaging! Een uitdaging die ik graag met jou/jullie wil aangaan! We willen vooral genieten met en van elkaar!
Ik ben niet aan tijd gebonden, jij misschien wel? Ook dat is geen enkel probleem! Je sluit aan en vertrekt wanneer het jou uitkomt. En ja, misschien is jouw reis korter dan wat ik wil, maar de beleving niet minder! Dus dit mag geen enkel probleem en/of belemmering zijn voor jou toekomstige wereldreis.
Tot slot: bovenstaande schrijf ik puur omdat ik het geweldig zou vinden met elkaar! Er zitten geen addertjes onder het gras of iets in die strekking! En nee, ik ga je ook je niet vragen om alvast geld over te maken (absoluut niet, want dat regel jij zelf en dat blijft ook zo!) Ik hou van mensen, dieren, gezelligheid en vooral diversiteit in de mens! Als het lukt om een groep bij elkaar te krijgen, zou ik het geweldig vinden korte filmpjes te maken over en met jullie (vloggen.)
Laat je horen en stuur mij een berichtje alsjeblieft! Ik zou omstreeks half december/begin januari willen vertrekken!
Lieve groetjes,
Heidi