Surabaya naar Jogja-Dan naar Bandung en dan naar Lovina.Wie heeft er tips?

wij gaan eind maart een reis door Indonesie maken.We gaan eerst 9 dagen naar Surabaya,daar is al,alles geregeld.
Dan willen we naar Jogja(1 of 2 dagen)tips welkom,daarna willen we naar Bandung(met trein)daar weten we nog niet hoelang we daar blijven.Bezoek aan Ereveld Pandu en in de buurt van Pasirkaliki 181 ,daar heeft mijn vader heel vroeger gewoond,alle tips over deze buurt zijn welkom.Hun naam was Krijgsman.Mijn opa ligt daar op het ereveld die is gestorven in de oorlog,mijn oma is met 4 zonen en 1 dochter achtergebleven en naar Nederland gekomen.Als we het gezien hebben in Bandung gaan we door met vliegtuig naar Bali,Lovina.Daa gaan we verbkijven in een villa,dat is ook al geregeld.De laatste dagen willen we nog verblijven in Surabaya.De tips die we graag willen is hie kan je het beste de treinkaartjes regelen en alle verdere bezienswaardigheden die een must zijn willen we ook graag weten,alles is welkom.Gr.Bianca.

Treinkaartjes kun je regelen op de site van de spoorwegen: https://tiket.kereta-api.co.id.

Ik weet niet wat je allemaal in/rond Surabaya wilt gaan doen, maar de tweede stad van Java is niet echt fijn om te verblijven. Erg druk en weinig bezienswaardigheden.

Je tijd in Yogya is daarentegen veel te kort. Daar zou ik 4-5 dagen voor uit trekken.

We hebben i Surabayafamiliewonen en daar een bruiloft,vandaar dat we e langer verblijven