Sunswing Beach Resort

Ik kom al jaren in het Sunswing Beach Resort in Kolili en dat beviel mij erg goed.
Ook dit jaar heb ik weer Sunswing geboekt, maar nu heb ik via KRAS bericht gekregen dat Sunswing per 14 november gesloten is.
Ik heb dit ook even telefonisch gecontroleerd bij Travelpoort in Leiden, die sinds enkele jaren de uitbater is van Sunswing (voormalige naam Djerma Beach). Travelpoort bevestigde dat ze de stekker uit Sunswing hebben getrokken. Kennelijk was het resortje niet langer rendabel…
Jammer!

Wij vertrekken a.s. vrijdag naar Gambia. Hadden eigenlijk geboekt in het Sunswing Beach Resort in Kolili. Eergisteren ben ik hierover gebeld. Gelukkig werd ons meteen een andere optie geboden: het Senegambia Beach Hotel.
Meerkosten zijn voor de organisatie.

Jammer voor het Sunswing Beach Resort. Maar het Senegambia Beach Hotel is zo te zien nog mooier! Voor ons dus gewoon prima!

Nou super het senegambia beach is echt stukken beter dus een gelukje voor je.
Veel plezier. Lekker eten bij de libaneesmm.

Sun Swing beach Resort gaat weer open hoor. Het moet weer opgeknapt worden. Het gaat onder het management van Djeliba hotel (er naast en die van Poco Loco) vallen. Dus alleen maar even wachten.
Overigens is het een kwestie van smaak Senegambia of Sun Swing. Senegambia heeft bijna geen strand is heeeeeeeeeel veel groter en lang niet zo persoonlijk. Zelf vond ik de kamers van Sun Swing ook beter.
Maar dan zijn wij bevooroordeeld wanr Marina Sun Swing Orchestra is van ons.