Beste Thailandkenners
Kan iemand ons verder helpen want we zitten wat vast in onze reisplanning.
We dachten na 2 dagen Khao Yai naar Ayutthaya te rijden en vandaar de nachttrein naar Chiang Mai te nemen.Na 4 dagen Chiang Mai willen we naar Sukhothai . Ik hoopte gewoon een vlucht te kunnen nemen van Chiang Mai naar vliegveld Sukhothai, Phitsanulok of Tak en dan met taxi of bus naar Sukhothai . Maar als ik het goed heb, lukt dat niet en kan je enkel via Bangkok vliegen.Klopt dit of mis ik iets ?
Indien er idd geen vlucht is hoe reizen we dan het snelst naar Sukhothai ? De trein is blijkbaar al snel 6 tot 7 u sporen.( we reizen met een 6 jarige en willen met uitzondering van de nachttrein, de reistijd per dag niet te lang maken.
Alternatief is ook dat we vanuit Bangkok naar Sukhothai vliegen maar dan zitten we met hetzelfde probleem om in Chiang Mai te geraken. Blijkbaar ook geen vlucht te vinden. We zouden dan de nachttrein kunnen nemen om 20u30 te Phitsanulok maar dan komen we om 4 u aan in Chiang Mai. Niet echt ideaal met een 6 jarige.
Graag tips ivm vlucht, taxi …of eventueel andere planning want we geraken er niet goed uit. Dankjewel