Stuur je link van je favoriete kerstnummer

Beste lezers;iets nieuws dit jaar…

Stuur je link van wat jij het beste kerstnummer vind en laat ons er allemaal van genieten.

Ik bijt de spits af;

Hans 5 lagen kippenvel, van dat nummer van jou …zoooooo mooi…maar deze vind ik ook zo mooi…

Hier het favorite nummer van Damber…

is het een optie op de youtube knop te gebruiken, zodat ze meteen hier afgespeeld worden??
en hoort dit niet bij sub-topic-muziek?? :hihi:

hahaha die van damber! hihi

Viva;de’‘oudere’'weten het te vinden,he…zo maken ze het tegenwoordig niet meer;je moet terugvallen op vroeger

@bloem;vond links makkelijker;het is alleen deze maand…

@damber;te hard voor mij…

mooie van de kersttijd is dat ze overal weer een top zoveel uitzenden met oud en nieuwe nummers,
deze week top 1000 bij Qm*sic, zit nog net niet te dansen op mn werk…

en tja, tis geen kerst als flappie niet langs is geweest… (op de radio dan!)

Bloem?jouw favorite?(buiten flappie)

Deze zag ik al als tiener;was toendertijd ook mijn lievelingsband;playback deden ze allemaal toen en de clip eindigd ook abrubt,maar wel mooi dat het bewaard gebleven is…

ik heb niet echt een favoriet kerstnummer
sorry
kan overal van genieten en heb veel nummers van ‘owh ja dieeeee’ maar een favoriet… nee…

zijn er eigenlijk turkse kerstnummers? beetje vergezocht misschien

hihi
heeeerlijk!! kan echt genieten van dat soort nummers

Mijn favoriete kerstnummer is Jona Lewry met Stop the Cavalry.

Is wel te vinden by u-tube maar omdat ik geen geluid op deze p.c heb kan ik niet nahoren of de link die ik zou plaatsen een kloppende is.

@Hans,

slade is ook wel aardig.

FGTH zeker

@Bloem,

ik denk niet dat er echt turkse kerstplaten zijn aangezien grootste deel moslim is daar.
Maar zou best goed kunnen dat armenen die dus ook vaak turks spreken en wel christelijk zijn ooit een kerstplaat in de turkse taal gemaakt hebben.

Antonie…hier is de link…

@Damber,

dank je , had deze net gezien maar kon door het niet kunnen horen niet weten of het niet een parodie ofzo was

Hebben in de auto altijd Skyradio op en daar zijn de bekende kerstplaten sinds vandaag weer te vinden en te horen. We kwamen net van Vorden terug en ik heb bijna de hele weg zitten bleren. Ik vind alle, vooral de klassiekers mooi. Heb niet echt een favoriet.

en dit vind ik de meest walgelijke die ooit gemaakt is, ik weet niet of die hier ook bij mag…zo niet dan gooi je hem er maar uit Hans…

Damber is naar bed vertrokken, ik heb deze erop geplaatst alleen was Damber nog niet uitgelogd…

maar dit is de goede Antonie, ik ken dat nummer…

ken er ook 1 van southpark… draidel…
die hadden toen een hele kerstplaat gemaakt VRE-SE-LIJK!!