Studie/stage en vrijwilligerswerk in Argentinie

Beste medestudenten!

Argentina Exchange is op zoek naar Nederlandse studenten die een nieuwe uitdaging niet uit de weg gaan! Ben jij avontuurlijk en heb je altijd al gedroomd van de prachtige wereldstad Buenos Aires?

Ga dan snel naar http://www.argentinaexchange.com en meld je aan!

Argentina exchange is een bedrijf dat alles regelt voor buitenlandse jongeren die graag voor studie/stage of vrijwilligerswerk naar Buenos Aires willen komen. Alle medewerkers van Argentina Exchange hebben veel ervaring met vertoeven in het buitenland, hierdoor weet Argentina Exchange precies hoe men internationale studenten moet begeleiden vanaf het eerste contactmoment tot de dag dat men ons prachtige land weer verlaat. 

Aangezien Argentina Exchange gevestigd is in het centrum van Buenos Aires hebben ze veel contacten met lokale bedrijven die graag Nederlandse stagiaires willen ontvangen.

Kosten:

Argentina Exchange hanteert Zuid Amerikaanse prijzen waardoor ze veel goedkoper zijn dan bijvoorbeeld Nederlandse bemiddelingsbureaus enz.

Het zoeken van een geschikte stage: 55 euro
Het bevestigen van de geschikte stage: 180 euro

Totaalprijs 235 euro

Voor meer informatie kan men altijd contact opnemen met

**[EMAIL=“internships@argentinaexchange.com”]internships@argentinaexchange.com **

**Tot snel in Buenos Aires ******

Met vriendelijke groeten,

Stef en Marije! :vak02:

Ziet er goed uit jullie website, had het al gelezen op waarbenjij.nu.
Wel een beetje spam hier, maar ik denk wel dat het nuttig is.
Heel misschien blijft mijn dochter dit jaar wat langer in BA en moet ze een kamer zoeken. Wie weet heeft ze jullie nog nodig…

Beste Gallina!

Allereerst bedankt voor de complimenten omtrent onze website. Ik heb dit bericht niet gepost als SPAM maar meer omdat ik weet dat het zeer moeilijk is een stage te vinden in Buenos Aires. Zelf studeer ik IBL en momenteel loop ik stage bij Argentina Exchange waar ik zeer over te spreken ben. Januari dit jaar ben ik echter mijn zoektocht gestart naar een stage in Buenos Aires en na heeeeel lang zoeken heb ik uiteindelijk dit bedrijf gevonden op een spaans forum. Graag zou ik Argentina Exchange wat bekender willen maken bij het Nederlandse publiek omdat de bemiddeling prijs veel lager ligt dan bijvoorbeeld bij grote internationale bedrijven die vaak 1000 euro!!! of meer vragen.

Tevens zorgt Argentina Exchange voor het totaal plaatje en niet alleen voor het regelen van bijvoorbeeld een stage.

Hopelijk mag mijn post dan ook blijven staan omdat ik verwacht dat veel Nederlandse studenten er iets aan hebben!

Met vriendelijke groeten,

Stef :dag:

Hm, ik vind hem op het randje van spam… Voorlopig laat ik hem staan, maar pas wel de titel aan om het wat minder spammerig te maken :chin:

Flipsen!

Bedankt dat men post voorlopig mag blijven staan :slight_smile: Hopelijk gaan nu veel studenten contact met mij opnemen voor extra informatie over de mogelijkheden op stage lopen in Buenos Aires!

Hoe kan ik echter de kop aanpassen, en wat kan ik er het beste van maken?

:zon02:

Ik heb het al voor je gedaan, was ik vergeten :slapen:

Hallo Stef!

Ik ben een van die studenten die een (HBO toeristische) stage zoekt in Argentinië. En het aller, aller, allerliefst in Buenos Aires!
Liep jij er nu stage of…? Want ik las de berichtjes door en dacht bij mezelf: ‘Misschien kan ik zo brutaal zijn om te vragen of ‘argentinaexchange’ zélf op HBO niveau stageplekken aanbiedt.’

Ondertussen heb ik één stageplek/vacature in Buenos Aires gevonden die me heel erg aanspreekt. Maar ja, dat is het dus ook. Om er zeker van te zijn dat ik volgend jaar februari 2012 echt in Buenos Aires zit met een leuke en goede stageplek, wil ik eigenlijk zoveel mogelijk sollicitatiebrieven gaan versturen. Ik heb gehoord dat zelf bellen naar de bedrijven veel beter en sneller helpt qua reacties/antwoord. Maar dan moet ik wel de juiste bedrijven vinden.

Heb jij enige tips welke toeristische bedrijven ik zou kunnen benaderen?
De zoekterm ‘stage argentinië’ op google word ik ook niet veel wijzer van. Helaas.

Het liefst zoek en neem ik contact op met bedrijven ipv een bemiddelingsbureau erbij te schakelen.

Ik hoop dat je wat antwoorden voor me hebt :slight_smile:

Groetjes Rashieda

Hebben jullie bij Argentinie Exchange een nederlands contactpersoon?