Studeren in Zuid-Korea

Dag allemaal,

ik studeer nu zelf in Seoul, Zuid-Korea aan de Yonsei University. Ik vroeg me af of er andere mensen hier ook studeren of hebben gestudeerd.

Ik vind het echt een geweldig land en ik heb het hier erg naar mijn zin. Ik zit hier zelf voor een semester. Het is hier een avontuur, vooral omdat bijna niemand Engels spreekt. Het kan in het begin eng lijken, maar je leert vanzelf ook Koreaans na een tijdje. Het is hier erg modern en traditioneel tegelijk. Zuid-Korea is gelokaliseerd tussen China en Japan. Dus als je wil kan je kan ook heerlijk rondreizen.

Als jullie het leuk vinden kunnen jullie mijn blog lezen. Het is wel in het Engels;

Als je vragen hebt over Zuid-Korea, Seoul of Yonsei University zou ik je graag willen helpen.

Grts,

Abdi

Hoi Abdi,

Ik heb zelf ook een semester in Korea gestudeerd, het was de tijd van mijn leven. Heel veel geleerd over en van de cultuur, leuke mensen leren kennen, goed wezen stappen…

Leuk ook dat je een blog bijhoudt! Kan je altijd nog teruglezen.
Veel plezier daar nog! Misschien is het leuk als je af en toe iets in het Korea forum plaatst, de beste tips ofzo, zodat anderen hier er ook van kunnen meegenieten.

Groetjes,
Yvonne

Hoi Yvonne,

dat is een goed idee. Ik zal dat gaan doen wanneer ik weer terug ben in Nederland. Ik vertrek morgen namelijk alweer richting Nederland. Helaas kan ik hier niet langer blijven. Als ik de keuze had dan bleef ik hier wel een jaar.

Ik zal wat tips en relevante informatie delen over Zuid-Korea, Seoul en Yonsei University.

Ja, leuk land he!!! Ik ben ook helemaal fan. Zou er graag terugkomen, maar dan wel als reisbestemming.

Alvast een goede terugreis, zal wel wennen zijn in NL.
Ben benieuwd naar je tips!!!

Groetjes,
Yvonne