Hola!
Ik ga dit jaar aan 6 VWO beginnen en hoop dus volgend zomer te gaan studeren. Qua richting heb ik nog geen idee maar ik zou graag willen weten of het mogelijk is om in spanje te studeren, dus niet een uitwisselingsproject voor een jaar ofzo maar echt om daar voor de voledige studie te gaan wonen. Als ik begin met mijn nieuwe studie ben ik nog geen 18, kan dit ook nog problemen opleveren. Heeft iemand suggesties voor universiteiten waar ik een kans maak??
Beste …,
Kijk even op Barcelonaplanner.com en neem contact met ons op als je meer informatie wilt over studeren in Barcelona. Ik denk dat we je dan kunnen helpen bij je plannen!
Een vriendelijke groet,
Arlette Huisman
Heeey
Ik wil ook gaan studeren in Spanje ik haal als het goed is dit jaar mijn diploma en dan wil ik weg uit Nederland maar ik wil graag studeren in Girona heft iemand wat tips? oohja ik wil graag rechten studeren maar ik wil voor altijd in Spanje blijven wonen
Bedoel je studeren als in net als in Nederland, met studiefinanciering en dat soort dingen? Want dat is er niet (tenminste, niet toen ik het 2 jaar geleden aan de IB-Groep vroeg).
Als je een talencursus wil doen kun je ff kijken op www.spanishcoursesandcultureinspain.com.
Succes!
Hallo,
Op de site www.werkeninspanje.startbewijs.nl vind je meer dan 750 links over studeren en werken in Spanje. Ga er eens voor zitten en kijk vooral naar de speciale rubrieken voor studenten en de europesche programma’s.
Een paar uurtjes snuffelen zal een vracht aan informatie opleveren!
In ieder geval veel succes,
piet meijers
Ja handige site dank je,