Ik ben een 19 jarige meid en in juni ben ik klaar met mijn studie Toerisme.
Ik wil graag doorleren maar iedere x loop ik vast, ik wil wel leren maar weet niet wat en wil ook nog veel van de wereld zien.
Nu lijkt het me ook erg leuk om in Spanje een cursus te gaan volgen en wellicht brengt dit toekomstperspectief. Amerika leek me ook erg leuk maar onbetaalbaar…!!!
Nu wil ik graag weten welke scholen/steden er het beste/leukste zijn, wat de prijzen zijn voor een cursus (ik denk aan 20 weken of meer) en huisvesting.
Misschien zijn er nog meer mensen die dit ook wel zien zitten??
Juist in jouw situatie kan de site http://www.spaans.startbewijs.nl van groot nut zijn. Honderden cursusmogelijkheden staan er vermeld.
Ga eens lekker grasduinen, kijk ook naar examens die je kunt doen (DELE). En als je een idee hebt gekregen aarzel dan niet om mij apart te mailen, om je een op maat gesneden advies te geven.
In ieder geval veel plezier met de voorbereiding.
Overigens zou je ook meerdere talen kunnen koppelen…
Goed idee om er even tussen te gaan en een cursus te doen als je op dit moment niet precies weet wat je wilt. Bovendien is het ook nog eens super leuk en nuttig! Ik heb hetzelfde gedaan en dat is me ontzettend goed bevallen.
Er zijn ontzettend veel leuk en mooie steden in Spanje waar je een cursus kunt volgen. En natuurlijk ook ontzettend veel verschillende scholen. Ik heb erg goede ervaringen met Don Quijote Zij bieden ook veel verschillende bestemmingen aan. (Je kunt tevens gratis een brochure en prijsopgave online bestellen). Succes met alles!
ik kan je sevilla aanraden. Het is een zeer mooie stad met veel cultuur. Zelf heb ik in malaga gestudeerd met plustaal reizen, dat beviel redelijk. als je nog vragen heb hoor ik het wel,