Beste forumleden! Ik vlieg 29 januari richting HongKong om een week later te vliegen naar Beijing en daar uitwisseling van 5 maanden te volgen. Mijn X-visum jw202 formulier een uitnodiging van Beijing is aangekomen, maar nu heb ik enkele vragen hierover. Is het mogelijk om een double entry X-visum aan te vragen?
Mijn globale reisplan is om 29 januari te vliegen naar Hong Kong, Daarna rond 15 februari te vliegen naar Beijing. Om tijdens mijn studie mogelijk (exit visum) Tokyo, Japan te bezoeken. Vervolgens na de studie dat eind juni klaar is te backpacken via binnenland of via de kust richting Hong Kong en dan door te vliegen naar Ho Chi Ming (vietnamese visum, visum autorisatie aanvragen bij reisbureaus in Hong Kong en dan visa on arrival voor 25$) om vervolgens door cambodja en thailand te backpacken tot eind augustus.
Terugvliegen vanaf een stad in thailand naar Hong Kong om op 24 augustus een einde aan mijn avontuur te breien en terug te vliegen naar NL. Ziet iemand hier nog moeilijkheden in? De reis naar en terug van HK zijn al geboekt en ligt dus al vast.
Andere vraag is wat moet ik aanvragen bij mijn huisarts voor de physical examination test? en HIV test?!