Studententickets, bestaan die nog?

Ik heb verschillende berichten gelezen van mensen die met een studententicket naar Suriname zijn geweest. Ik overal gezocht, maar ik kon zoeits niet vinden. Mijn vraag is dus: bestaan die nog wel, en zo ja, waar en hoe kan ik die dan boeken? Het goedkoopste ticket dat ik tot nu toe heb kunnen vinden is 982 Euro (6 maanden, vertrek 2 februari 2007 ). :paranoid:

Ik hoor graag jullie suggesties…:nod:

KLM heeft ze volgens mij… Iniedergeval vroeger wel
Succes ermee!

KLM had ze wel. een 3 maanden ticket wat verlengt wordt tot 6 maanden, het zelfde voor een 60+ ticket. Alleen te boeken via een goed en bekend reisburo, niet via Internet (bv. Globe of Caribean Travel). Het 60+ ticket bestaat helaas niet meer, het studententen ticket???

Volgens mij idd via caribeantravel.nl te boeken, zie internet. Je kan ze bellen voor meer info. Ik heb daar ook mijn 6 maanden geldende studententicket geboekt ( gratis onboekbaar voor de terugreis zelfs!)Was toen, feb 2005 700 euro kwijt geloof ik ( ex nog wat toeslagen)

Ik heb zelf vandaag met een medewerker van Caribbean travel gesproken. Deze meneer vertelde dat de studententickets alleen via KLM te verkrijgen zijn en hiervoor ook apart met KLM contact gezocht moet worden.
Ik heb natuurlijk wel info over de prijs ingewonnen als je via hun boekt. Een 3 maandenticket zou op 916 komen, dit is incl. toeslagen en p.p.
Wij hebben interesse in een retourticket die 5 maanden geldig is (feb-juni 2007). In combinatie met een ticket waarmee we in mei een week terug kunnen gaan naar Nederland i.v.m. trouwerij zusje. Dit zou p.p komen op 1565 incl alle toeslagen. Een duur grapje dus. Ik ga zeker vergelijken met KLM. Als andere mensen nog info hebben dan hoor ik het graag
Groetjes Barbara

Misschien is t veranderd? Ik heb in 2005 bij carribean travel in Nijmegen nml een 6 maanden studententiocket gekocht. Je kon de terugreis kosteloos veranderen in Suriname, dus ook voor 5 maanden is dit ticket ptrima.
Ik ben via SLM gevlogen, en moet daarvoor wel een formulier invullen door mijn hogeschool waarin zij verklaarde dat ik student was. Dat papier heb ik ook van carribean travel gekregen gewoon.
Maar zo als ik al zei is t misschien veranderd???
( ik was afgerond geloof ik 780 euro kwijt voor mijn 6 maanden studenten ticket en heb het heel eenvoudig nog gewijzigd in suriname zelf bij SLM)
Tussen door terug naar Nl is zeer zeker een heel duur grapje!