Vliegtickets Curacao

Hooii!!

Deze zomervakantie kan ik lekker een paar weekjes verblijven in het huis van bekenden van mij in Curacao. Ik heb op internet gekeken naar beschikbare tickets en de meesten zijn rond de 700 euro. Mijn vraag is, voordat ik deze tickets ga kopen, of iemand mss weet hoe ik aan goedkopere tickets kan komen.

TnX!

Groetjes, Andra

Hey Andra,

Via de KLM site kun je links op aanbiedingen en acties klikken.
Eenmaal daarop geklikt kun je kiezen voor studententickets. Deze zijn goedkoper dan normale ticket, maar een 600 euro ben je zeker wel kwijt.

Echt andere opties voor goedkoper vliegen zijn er niet echt.
Let wel op. KLM heeft slechts enkele studententickets beschikbaar, dus het is ff afwachten of jouw voorkeursdatum nog beschikbaar is.

Laatste 2 zomers heb ik op deze manier mijn tickets naar Curacao geboekt. Het kost dan wel een beetje, maar het genot en plezier daar haalt het er dubbel en dwars uit.

Ga deze zomer zelf niet, maar eind van het jaar voor stage :smiley:

Groetjes en alvast fijne vakantie.

Pascal

:wink: www.madurotravel.nl heeft vele voordelige aanbiedingen (vaak veel goedkoper dan KLM)

Een tip voor je ticket te boeken: www.waarheenwaarvoor.nl daar kan je zien waar je het goedkoopst een ticket kan boeken!!

Hey Kirsten en Nardy,

Op zich natuurlijk leuk om www.madurotravel.nl en www.waarheenwaarvoor.nl aan te halen, maar echt goedkoper is het natuurlijk niet.

Of je moet met DutchCaribbeanExcel willen vliegen waarvan het nog maar de vraag is of ze nog bestaan op het moment dat je terug wilt naar Nederland.

Heb zelf studententicket KLM geboekt, 13 nov 2005 heen en 13 april 2006 terug (5 maand) kosten incl toeslagen € 582.55

Ben van mening dat je niet veel goedkoper voor zo een lange periode met een betrouwbare vliegtuigmaatschappij kan vliegen.

Als het wel kan ben ik erg benieuwd hoe!

Groetjes, Pascal
[email=pascal@strandfeest.com]pascal@strandfeest.com
www.strandfeest.com

heej

je moet even op vliegwinkel.nl kijken bij aanbiedingen! daar zijn ze 400 euro ongeveer

Hallo,

Klm tickets met studententarief zijn het goedkoopste als je voor langere tijd wil blijven. Ik betaalde 550 euro en ik blijf half jaar.
Dutch Caribbean Excel is ook heel goedkoop en ze bestaan nog wel hoor… :D,
maar er zijn vaak vertragingen hier vanaf Hato met DCE, dus als je dat niet erg vind zou ik daar gewoon boeken. Mijn vader is laatst langs geweest en had een retour voor 389 euro, dus dat is wel netjes dacht ik zo…

Groetjes

goedkoop is (vaak) duurkoop… en dan achteraf niet gaan klagen he, zoals al die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang met een zeer vage charter richting Turkije gaan…
Ik snap best dat sommigen niet zoveel te besteden hebben, maar de prijzen van de KLM staan vast, of je nou bij een reisbureau, Maduro of KLM boekt.
Papieren tickets betaal je een toeslag voor, dus via internet is het beste.
Exel, DCA, tja… sta dan niet gek te kijken als je last -en dus vertraging- hebt omdat er weer een stel vermeende ‘bollletjesslikkers’ aan boord zit, of omdat ‘de Vlieger’ weer ellende heeft…
KLM zou mijn keuze zijn (is mijn keuze altijd!)

British airways is ook een optie voor als het niet lukt met de studentenkorting bij KLM omdat je in de zomer terugkomt of juist vertrekt. 798 euro inclusief alle toeslagen, helaas tussenstop in londen en miami