Tickets

Ik wil graag midden januari 2007 voor 5 maanden naar Curacao vertrekken. Het appartement heb ik al geregeld. Ik ben nu echter een vlucht aan het zoeken. Ik zie dat een KLM ticket excl. toeslagen en luchthavenbelasting al neer komt op € 799,00. Is het verstandig om deze vlucht nu al te boeken of is het over het algemeen zo dat hoe dichter je bij de datum komt hoe goedkoper de vlucht wordt? Kan iemand me hier aub over informeren. Ik ben overigens geen student meer, dus kom ook niet meer in aanmerking voor de studentenkorting.

Groeten,

Ruud

Hey Ruud,

Dat is nog een goedkope ticket. Lijkt mij verstandig dat je die nu boekt ,want februari begint dan alweer de carnavals periode en zal het zeker wat duurder worden. Met studententicket betaal ik in hoog seizoen die ticket. Is zeker een goede prijs.

Groetjes Cathy

zou hem ook gelijk boeken als ik jouw was…

als je student bent zou ik ut niet doen, heb je ov-jaarkaart? check dan?

http://www.klm.com/travel/nl_nl/special_offers/students/student_af.htm?prod=921&noFrameSet=yes

of klm.nl en dan bovenin “voor u geselecteerd” en dan “studenten” heb ik ook gedaan. ticket is 500 euro en dan komt er nog 180 belastingen enzo bij. blijf je onder de 700!!!
suc6