Studentenkamer En Vlucht Curacao

Hai hai

Ik ga eind januari stagelopen op curacao voor 6 maanden, maar wie kan mij aan woonruimte (studentenkamer) helpen en waar kan ik de goedkoopste vlucht regelen??

Groetjes Renate

Reacties oneyearpanama@hotmail.com

Hey Renate,

Ik heb afgelopen tijd, 29 jan 04 t/m 23 juli 04 op Curacao gewoon en stage gelopen.

Je meot een woonplek zoeken ergens bij je stage adres als je geen huurauto hebt of van collega’s op aan kan want je kan niet altijd overal komen als je op de busjes moet afgaan, vooral in het begin, later kom je overal als je de wegen maar kent.
Ik heb in brievengat gewoon op een manege, http://www.appartementenopcuracao.com. (of nl). Ik heb veel gebruik gemaakt van het openbaar vervoer en dat ging wel prima, ik heb me rijbewijs gehaald en een auto is echt fijner.
http://www.curacaofreaks.nl/ is ook een goede link voor huisvesting en weet ik wat nog meer.
Waar ga je stage lopen misschien kan ik je dar nog wel meer info over geven. Ik heb stage gelopen bij het wit gele kruis ouder en kind centrum super cool. Ik raad je aan als je te maken krijgt met het gros van de bevolkig wel ergens papiaments te gaan leren want dat vergeten nogal wel eens mensen. Er gaan dan euren voor je open die misschien anders voor je dicht blijven of moeilijk open gaan.
Verder als je meer wilt weten dan hoor ik het wel.

Groetjes Kirsten

Hai hai

Ben ik weer! Ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor de goede adviezen. Heb nu een prachtkamer gevonden op curacao. www.curacao-kamers.nl alleen de vlucht blijft nog duur. misschien omdat de periode te lang is.

Maar iig toch heel erg bedankt. Ik ga trouwens stage lopen voor de Baya beach. Ik word gids voor Amerikaanse cruise toeristen die een dagje aan wal gaan en gaan snorkelen en canoen. Echt super gaaf dus!!

Groetjes Renate

Hey Renate,

Baya is super leuk. Met het Tukbootje snorkelen echt gaaf. Gah daar eens duiken, misschien geeft IJsbrand Derksen nog wel duikles das echt top daar.
Je kan ook je ticket boeken via je OV bij KLM dat scheelt 40 % ik ben een half jaar geweest en heb op me OV kaart bij KLM gebeokt en was 587 euro wkijt en dan heb je een jaar ticket dus die kan je verlengen etc.
Nog ff zoeken dan maar he.
Veel succes en veel plezier.

Groetjes Kirsten