Studentenhuis in Suriname

Beste studenten,

Met verbazing lezen wij wat hier weer allemaal over Suriname en over Remco Verhagen wordt geschreven.

Remco is een eerlijke en betrouwbare ondernemer met een droom die hij heeft laten uitkomen: stagewonen.

Iedere student kan zelf beslissen wat hij/zij wilt huren in Suriname. Remco is zeker niet de goedkoopste, maar doet daar ook verder niet geheimzinnig over.

Als je als student 250 euro per maand wilt en kunt betalen en daar in ruil een mooie, nieuwe kamer met bepaalde voorzieningen voor krijgt, dan is dat zijn/haar keus.

Er zijn inderdaad ook goedkopere kamers te huren in Suriname. Huurprijzen voor kamers beginnen al rond de 130 euro per maand. Hiervoor krijg je een prima kamer in een prima buurt.

Hoe hoger de prijs, hoe beter de voorzieningen en/of de ligging (vooral ten opzichte van het centrum).

Gemiddeld zul je als student moeten rekenen op 160 - 190 euro per maand. Je hebt dan een ruime, gemeubileerde kamer met gebruik van gedeelde voorzieningen zoals woonkamer, keuken en badkamer.

Soms woont de eigenaar zelf in de woning, maar vaak zijn het hele woningen die per kamer aan studenten worden verhuurd. Heel gezellig dus!

Laat je als student dus niet afschrikken door allerlei spookverhalen, want je kunt tegenwoordig op internet prima vooraf al afwegingen maken op basis van verstrekte informatie en beeldmateriaal.

Uiteraard willen wij wijzen op het bestaan van onze site: www.casacama.com

Wij werken met verschillende particuliere eigenaren samen en hebben veel budgetaccommodaties op onze site staan met informatie en foto’s. Voor Suriname zijn er ongeveer 100 accommodaties in ons bestand, dus zet een kopje thee en ga er gewoon eens rustig voor zitten.

En bij vragen bel je ons gewoon even op, wij hebben namelijk een kantoor in Nederland: 06-51900557

Vragen stellen via de email kan natuurlijk ook altijd: [EMAIL=“info@casacama.com”]info@casacama.com

Alvast veel voorpret gewenst en wie weet tot ziens!

Tropische groetjes,
Het team van CasaCama.com

Hallo,
Ik ga met 4 andere naar dit complex…

Ik krijg door jullie ver halen een beetje kriebels em twijfels…

Ik wil graag eerlijk weten wat het nu is… En de mensen die negatieve verhalen hebben is dat omdat Remco er niks aan kan doen ivm dat suriname gewoon alles heel erg langzaam gaat??

Groetjes MAlou

Hoi surigangers,

ik heb onlangs 5 maanden stage gelopen in Suri en het beviel mij super. Ben ook nog geweest in het studentenhuis van stagewonen waar mijn vriendin 1 maand heeft gelogeerd en daarna bij mij is ingetrokken.

Ik was zelf in een studentenkamer van 175 euro per maand en was heel fijn , eigen kamer, gezamenlijke woonkamer, keuken, douche / wc, het studentenhuis werd elke week gepoetst door de poetsvrouw, heel netjes.

in principe is het wat de student wil : want suri is best wel duur , vooral boodschappen halen, als je goedkoper wil gaan dan is het gewoon kijken naar andere mogelijkheden, je vindt wel iets lager dan 250 euro.
250 euro is gewoon de hoogste prijs in Suriname voor een kamer, is echt niet nodig!

De huur is veel voor een studentenkamer, als je 3 maanden verblijft heb je 3 x 75 euro bespaart, kan je leuke tripjes maken naar het binnenland met dat geld.

als je met 4 studenten bent heb je zeker een heel leuke woning met 4 kamers voor zeker 600-800 euro

Heel veel succes bij het zoeken van een leuk onderdakje naar je eigen vermogen.

Geniet zeker van je stage en het land!!!

BELANGRIJK IS ZEKER TE KIJKEN NAAR DE LIGGING VAN HET STUDENTENHUIS, SURINAME HEEFT TOCH WEL ONVEILIGE BUURTEN ,DAAR ZIJN DE STUDENTENKAMERS MEESTAL GOEDKOPER 100 EURO ETC

Miekje

Te huur in Paramaribo omgeving kernkampweg/Academisch ziekenhuis woning met 2 slaapkamers /bad/toilet/stromend water/keuken,woonkamer/110-220 volt.stroom .Huur 275 per maand inclusief licht,water en gas.Beschikbaar vanaf 29 April 2007
Reacties email [EMAIL=“liberty@sr.net”]liberty@sr.net

de eigenaar van liberty is opgesloten in de USA vanwege drugssmokkel, de appartementen worden niet meer bezet, aangezien het gewoon een risico is. Opgelet studenten laat je niet in een zooitje plaatsen.

Zoek informatie op het net en dan vindt je genoeg over LIBERTY!!!

annn jij zit ook wel alles en iedereen af te kraken op dit forum he?!

heyz,

nou ik ben eigenlijk wel benieuwd…ik ga samen met een vriend van school stage lopen in suriname en hebben gekozen voor stagewonen!!!
zijn er nog mensen met tips?? of leuke fotos?

groetjes!!!

Goh Remco van Haagen, wat lees ik hier dan weer een fiasco. En dat je gescheiden bent van je vrouw en niet zonder redenen. andere mensen achterlaat met kromme huizen en niet nakomen van afspraken en je vervolgens verschuilen dat je zulke belangrijke vriendjes hebt.
Sukkel je blijf een bakra en iedereen in suriname laten je vallen met die arrogante bek van je, en je associale houding

Hey dat is racistisch. Jammer.

Via Wereldwijzer app

Nee Bakra betekend blanke dus. Want hij is een hollander. En als je niet weet waarover het gaat vraag eerst

:suriname: >>>

Hi! Ken jij al Student Inn Suriname?

Student Inn Suriname wil elke stagiair die naar Suriname komt een prachtig verblijf bezorgen.

Wij houden ons hoofdzakelijk bezig met het aanbieden van stagehuisvesting in Paramaribo waarbij luxe en veiligheid vooropgesteld worden. Ook zoeken we naar stageplaatsen voor studenten en we zorgen ervoor dat de stage vlot verloopt door onze stagebemiddeling. Verder organiseren we tours & trips naar het binnenland zodat jij de prachtige natuur en jungle kan leren kennen.

Ten slotte bieden we nog enkele extra diensten aan die jouw vertrek en verblijf zullen vergemakkelijken. Denk hierbij aan fietsverhuur, luchthavenvervoer en een starterspakket bij aankomst.

Alles wat jij nodig hebt om van jouw verblijf een succes te maken, daaraan heeft Student Inn Suriname gedacht!

Bekijk onze website hier: https://www.studentinn.nl