Heeey allemaal, :dag:
Ik ben Mariëtte (20 jaar) en ben opzoek naar gezellige reisgenoten (liefst ook studenten) voor vakantie in midden juli of eind augustus. Ik zou kunnen van 12-27 juli of van 16 augustus - 1 september. Het liefst heb ik een culturele reis naar Azië van 2 weken :chin:, maar andere ideeën zijn ook van harte welkom.
Ik ben in 2005 naar Thailand geweest en dat was me zeer goed bevallen. Vorig jaar was ik in Suriname, totaal andere cultuur, maar ook zo boeiend land! Ik hou echt van reizen, cultuur, natuur, shoppen, eten, dansen, muziek. Kortom: cultuur opsnuiven en plezier maken! Mijn vrienden hebben allemaal al wat gepland, moeten werken of willen niet zo ver weg :crybaby:, dus die kunnen mij niet vergezellen.
Ik zou graag met 1 of meerdere mensen een leuke vakantie willen uitstippelen. Ik heb nog niet echt alleen gereisd, dus beetje ervaring is welkom. Wil jij daar toe behoren?:wereld: Zoja, laat even een berichtje achter met wie je bent, wat je wilt, wanneer ect. Dan kunnen we kijken of er een deal te sluiten valt, haha.
Groetjes en wie weet tot ziens! :hihi: