gezocht reisgenoot of genoten voor de zomervakantie

Hee allemaal,

Ik ben op zoek naar één of meerdere reisgenoten voor aankomende juli/augustus (zomervakantie) om samen mee door Azie te trekken. Ik zou vrijwilligerswerk gaan doen in Vietnam, maar helaas gaat dit niet meer door omdat de data van het project net niet in mijn vakantie past. Nu heb ik nog geen ticket, dus sta open voor alles. Voorkeur heeft toch Vietnam en/of Thailand.

Omdat ik nog student ben, kan ik ongeveer vanaf 15 juli tot en met 27 augustus. Mocht jij of jullie het leuk lijken om met mij Azie te gaan verkennen. Of wil je iets meer over mij horen? Voeg me dan toe op facebook: Nino Donkervoort, of reageer dan!! Overigens ben ik 21 jaar en 3e jaars economie student aan de Hogeschool van Utrecht.

Ik heb er al zin in!

Dag Nino!
ik ben sara (26 jaar) en heb reeds een vliegticket richting vietnam geboekt.
3 weken in augustus is dit gepland.
het plan was oorspronkelijk om met een vriendin te gaan, maar de kans bestaat dat zij niet mee zal kunnen gaan.
ik wil budgetvriendelijk reizen, genieten maar ook vooral be-leven van de cultuur en de mensen!
heb je zin om ons of mij daar te vervoegen?
als het niet past de hele periode dan kunnen we mss een gemeenschappelijke week of deelperiode vinden.
ik geef hierbij mijn emailadres: pw_saar@hotmail.com
grtjs en hopelijk tot mails
sara