Reis-maatje voor de zomer 2008

Salve,
Ik ben een studente van 22jaar. En wil de wereld zien…:wereld:
Deze zomer wil ik een mooie reis gaan maken, alles is nog open…het land etc. China/Thailand/Alaska/Canada/Australië/USA…echt alles kan.
**Zelf wil ik zo’n 21 tot 29 dagen weg ongeveer. **

Lijkt het je leuk, of heb je leuke ideeën voor mij…laat dan een bericht achter!

A presto!
Kiki

hey,

ben studente van 21. zou deze zomer naar Canada willen afzakken. heb er familie wonen maar zou eignelijk het land willenzien. Weet niet wat je in gedachten had van vakantie? meer trektocht of meer stedentocht? laat maar weten

groetjes
Lore

Ciao (alora parlo anche l’italiano io !!)

Algemeen bericht

Beste medereiziger in spe…….

Doordat door omstandigheden mijn mede-reisgenoot mij niet kan vergezellen op een weekje cyprus in mei (17-24/05) ben ik op het laatste moment op zoek naar een plaatsvervanger.
Daar de vliegtuigstoelen reeds geblocked zijn en de reis speciaal voor mij wordt samengesteld is het niet mogelijk voor het niet gebruikte gedeelte een geldelijke vergoeding te verkrijgen. Omdat ik het zonde vind hier niets mee te doen, zoek ik iemand die hier wel interesse in heeft. Natuurlijk moet het wel klikken tussen ons, dus een gesprek/ontmoeting vooraf is een pre.
Zie jij het zitten om een gezellig week op Cyprus te hebben in mei voor heel erg weinig geld (alleen kosten voor maaltijden en drinken) laat het me dan snel weten.
Dit aanbod is alleen vandaag geldig.
Mvgr, Eerdie

Hee Kiki,

Zou je toevallig zin hebben in een rondreis door Zuid-Amerika? (het liefste peru) Ik ben Deidre en ben 18 jaar. In de maand juli zou ik graag gaan rondtrekken voor een week of 3/4. Heb je al wat geboekt ondertussen?

Ik hoor graag wat van je!
x Deidre

hey,

indien je ook interesse hebt voor landen uit het Midden-Oosten (zoals Egypte, Israel,…) contacteer me dan maar :slight_smile:

Hey Kiki,

Mocht je nog op zoek zijn, ik wil zelf naa Oost Canada deze zomer. ik ben een 22 jarige studente uit Leeuwarden, heb vaker alleen gereisd maar lijkt me nu wel eens leuk met iemand te reizen. Als het je leuk lijkt ideen uit te wisselen, stuur me maar een berichtje :slight_smile:

GRoetjes, Nellie

Hey Kiki,
Ik ben ook opzoek naar reisgenoten voor zomer 2008! Ik ben Mariëtte, 20 jaar, derdejaars student en woon in Amsterdam. Ik heb net een berichtje geplaatst: Studenten gezocht vakantie juli of august 2008. Ik heb zelf wel interesse in Azie, dus China, thailand, japan ect lijkt me wel wat :smiley: Hou me op de hoogte als je plannen hebt! Je kunt me ook bereiken via [EMAIL=“mhetjes@hotmail.com”]mhetjes@hotmail.com.

met mij zou je meekunnen naar montenegro.men email is [EMAIL=“denmeyke@hotmail.com”]denmeyke@hotmail.com