Stroopwafels

Dit gelezen op een ander Nl forum…

STROOPWAFELS Pakje van 5 stuks 75thb, 5 pak = 5% korting, 10 pak 10% korting EMS is de enige manier anders hangen ze een tijdje achterop of voorop een brommertje in de volle zon :shock: . Kosten EMS worden vooraf aangegeven voor de bestelde hoeveelheid. Momenteel een kleine week levertijd…niet meegenomen de bezorgtijd

[EMAIL=“thai.stroopwafels@hotmail.com”]thai.stroopwafels@hotmail.com voor alle bestellingen

WORSTENBROODJE, Kosten? 40thb voor een worstenbroodje, minimaal 10 stuks maar… ze zijn in de vriezer houdbaar… EMS verzending komt er nog bij… De worstenbroodjes worden gekoeld en gesealed in een styrofoambox verzonden. maandags-woensdag gaan de bestellingen de deur uit…

AMAZING, ik dacht dat het een grap was, dus bestelde stroopwafels. De bestelling was op een maandag verzonden, donderdagmorgen bracht de postbode het pakket ( Ja wij wonen in een uithoek in de Isaan). Nadat de eerste wafel was opgegeten, was het duidelijk dat er snel weer een bestelling zal plaatsvinden.
Bedankt Koekenbakker:kus:

Ze hebben nu ook worstenbroodjes, heb ze geproefd, heeeeeerlijk

En heb je trek in een boterham met hagelslag loop je even langs de Diary Queen met je broodje en roomboter :cheer: zag dat ze daar hagelslag als topping hebben op je ijsje geen Venz of de Ruyter volgens mij, misschien hadden ze dat al wel eerder maar aangezien je het soms gemis van de expat leest omtrent Nederlandse voedingsmiddelen viel mijn oog er op.

Dat is pure chocolade hagelslag en je kan die in zakken verkrijgen in een supermarkt net als behoorlijk goede pinakaas in een potje (niet JIF of die andere US/UK merken)

Dat is mij bekend dat het pure chocolade is vanaf 13-10 t/m 6-11 er bijna dagelijks wel 1 of 2 gegeten(ijs) voor ik meen 18 Bath en ik hou van alle chocola puur melk wit maar vond het idee wel satirisch.
In Huahin is een supermarkt die daar speciaal op gericht is was zelfs vorigjaar bij me expat kennis op visite en was zo in ze hum met ze net gekookte spruiten en ik wie de vlucht nam want wat stinken die krengen toch.
Ben ook weer zo blij dat de Sint in het land is en dan voornamelijk inzake de amandel marsepijn van het varken welliswaar wel bij de banketbakker vandaan.

Goed nieuws voor al die expats die heel soms weleens heimwee hebben naar een Hollndse hap:
Iedere 1e donderdag v/d maand houdt de NVT ( Ned. Ver. Thailand) haar borrelavond bij het gezellige (Belgische!) cafe Det5 ( met groot buitenterras) op Sukhumvit soi 8 ( Nana) ( soi inlopen 500 meter aan linkerhand) en daar zijn gehaktballen, kroketten, frikandellen enz te koop. a.s donderdag zelfgemaakte erwtensoep!!

Neem aan dat je met (Nana) bedoelt de skytrain halte want soi Nana is soi 4… en daar zijn andere lekkere en minder lekkere dingen te koop:chin:

Ja klopt, de BTS halte Nana. De “waren” in soi 4 liggen me wat te zwaar op de maag!

En voor de feestdagen; gevulde speculaas
hun nieuwe emailadres is [EMAIL=“b4bakery@hotmail.com”]b4bakery@hotmail.com, de man is Ben…

http://i177.photobucket.com/albums/w230/jumbo1956/gevuldespeculaas.jpg

http://i177.photobucket.com/albums/w230/jumbo1956/Stroopwafelsinglepackwithsticker.jpg

Heb net alles besteld, stroopwafels, worstenbroodjes en gevulde speculaas.

Ben benieuwd.