Omdat ik echt niet zou weten waar ik het anders zou moeten vragen, dan maar hier… smkiek
Ik wil een pakketje sturen naar Australië, een vriend van me mist de stroopwafels. Nu heb ik ook wel eens het tv-programma op Veronica gezien waar altijd streng gecontroleerd wordt op voedingswaren. Weet iemand hoe het zit met stroopwafels / pakketje met eten versturen naar Australië?
Elk jaar stuur ik naar mijn familie in Australie een pakketje met allerlei Nederlandse spullen zoals drop, stroopwafel, kruidnoten, pepernoten en het komt altijd aan. Dus er is geen enkel probleem om de stroopwafels als pakketje te sturen.
1 like
Bedankt Kees Down Under!
Dan ga ik dit weekend toch maar een pakketje maken! Te laat voor kerst maar dan een mooi begin van het nieuwe jaar 
:chin:
Nou met track en trace het pakketje verzonden… Ben benieuwd wanneer het aankomt!
Hallo,
Ik wens je succes met Track en Trace werkt niet. Mijn schoonouders hebben al meerdere malen pakketjes hier naar Australie gestuurd en en volgens track en trace zou ie in NL zijn gebleven. Bij het postkantoor hebben ze ook al gezegd dat track en trace naar het buitenland nog helemaal niet werkt en dat het zonde is van het geld. Ze mocht dit niet zeggen maar ze krijgt zoveel klachten. Je mag allerlei eten versturen behalve dan kaas en worst die halen ze eruit omdat het een zuivel produkt en vlees is.
Hey Moira,
Bedankt voor je antwoord! oeh dat is dan jammer van mn centjes inderdaad… Maar goed, ik ga er voor het gemak vanuit dat het toch wel goed aankomt!
:wereld:
Ik heb nooit problemen gehad en ik stuur al ruim tien jaar rond de Kerst (juist de druktste periode) een pakketje via TNT naar Australië het komt altijd aan. Ik stuur geen zuivel producten want dat vraagt om problemen.
Hallo,
Tot nu toe zijn ook al mijn pakketjes aangekomen. Hoef je je naar Australie geen zorgen over te maken dat systeem loopt prima.