Eten versturen naar Australië

hoi allemaal,

ik ben met een paar vrienden bezig om een groot pakket met allemaal Hollandse lekkernijen en cadeautjes te versturen naar 2 vrienden in Australië. :wereld:

nu weet ik dat niet alles mogelijk is om te versturen zoals vlees melk en kaas.:beef:

nu las ik hier ergens op het forum dat goed verpakte kaas wel mag? is dat zo? ik wil namelijk dan ook extra oude kaas versturen omdat het blijkbaar niet te krijgen is in Perth. maar ik wil er wel zeker van zijn dat het kan en geen boete riskeer. :disgust:
ook kan ik geen informatie vinden over bier…want het zou leuk zijn als ik ook een flesje Hoegaarden er bij kan doen.
en pindakaas? kan dat eigenlijk?

alvast erg bedankt!:kus:

niemand :frowning:

Hallo,

Ja pindakaas en bier mag gewoon. Kaas hebben ze me wel verteld dat je het mee mag nemen als het maar vacuum verpakt is. Die hebben ze me verteld bij de douane in de Gold Coast.

Ik heb al wel eens vacuüm verpakte kaas naar Nieuw-Zeeland verstuurd en die kwam goed aan. En als het NZ binnen mag… :slight_smile:

bedankt!

ik heb de gok ook genomen en hopen dat de kaas aankomt.

En, is het allemaal gelukt? Ik wil nl Sinterklaasspul zoals pepernoten marsepein en chocoladeletters naar Brisbane sturen.

Hallo Joos,

Dat is geen probleem, doe dit al vele jaren en ze zijn er dol op mijn familie in Australië vooral de personen die daar geboren zijn…
Succes!
groetjes,
Kees

Hallo Kees, bedankt voor je antwoord,
groetjes Josien