In februari a.s. ga ik naar Egypte. Ik wil graag weten wat of het is toegestaan om in een string en topless te zonnen. In Turkije wordt het namelijk wel toegestaan. groetjes, shirley
:frown::frown::frown:
heb daar niet veel ervaring mee, mss bij een duurder hotel met een privé-, strand.
Weet wel dat de mensen die in het hotel, op het strand werken niet gewend zijn om zoveel vlees bloot te zien liggen op het strand.
Hou er rekening mee dat je heel veel kunt uitlokken met de manier waarop je je kleed, ook al lig je op het strand. Denk dat ze je dan gaan zien als H***.
In de veronderstelling dat jij die egyptenaar bent, hoe zou jij dan kunnen reageren op iemand die zo op het strand ligt. Is verschil in de egyptenaren maar je moet maar ene hebben met slechte gedachten.
K ga toch mijn persoonlijke mening geven; nog maar het feit dat je der aan denkt om zo op het strand te gaan liggen vind ik vrij respectloos tov iedere egyptenaar die daar werkt. Hebben daar een total verschillende opvoeding over gekregen dan de westerse + hoe lang kan je dit in het westen nog maar doen???
Denk dat je nog geen enkele reisgids over egypte hebt opengeslagen, daar staat meestal veel informatie in over de gebruiken, ideeën ea over het land waarver de reisgds gaat.
hoi shirley
het word afgeraden om topless te zonnen
het is een moslim land en ik denk dat je de normen en waarden van zo’n land moet respecteren. ik denk dat je ook met meer respect behandelt word als je het niet doet. want het word niet echt gerespecteerd als je topless zont.
maar gewoon zonnen is geen probleem bij de hotels.
alvast veel plezier tijdens je vakantie
marissa