We hebben nog vier dagen de tijd om op het strand door te brengen ergens tussenn HCM en Hanoi.
We vetrekken vanuit HCM en moeten uiteindelijk de 5e dag aankomen in Hanoi zonder tevel toestanden.
Ik was aan het kijken naar Mui ne , maar de verbinding tussen Mui Ne en Hanoi is niet super zeg maar gerust een toestand, we zouden dan eerst weer terug moeten naar HCM of met de bus de andere kant op ong vijf uur.
Wie heeft een idee, ik ben nu aan het kijken naar Doc Let, Palmeneiland of Hoi An (hoe ishet strand in hoi an??)
Hoi An is een leuk plaatsje, maar voor strand en duiken zou ik toch eerder naar Na Thrang gaan. Al heeft dat meer weg van de Spaanse Riviera dan van Azië…
wie nog een hoteltip heeft
liefst gemoedelijk hotel aan het strand, we hebben nog niets geboekt.
Zitten BTW nu in de mekong hebben zojuist gefietst, helemaal TOP.
echt een aanrader ! Volgens mij zagen de mensen niet zo vaak westerlingen op de fiets want iedereen was druk met zwaaien en verbaast kijken ik voelde me net de koningin !
Ik zou ook voor Hoi An gekozen hebben. Erg sfeervol plaatsje waar je goedkoop kleding op maat kunt laten maken. Wij hebben in het Nhi Nhi hotel gezeten. Dat is alleen niet aan het strand en ongeveer vijf minuten lopen van het centrum, maar we hebben het daar erg naar ons zin gehad. We vonden ook dat we veel meer waard voor ons geld kregen. Ik denk dat de prijzen nu ietsje hoger liggen, maar het leuke personeel en zwembad en schone, mooie kamers maken veel goed! Wij zijn zelfs vrienden geworden met wat personeel
Maar als iemand nog een leuk hotel weet aan het strand…?
Wij hebben ook in Nhi Nhi hotel gezeten, helemaal leuk!
We hebben wel gekeken naar hotels aan het strand maar dat zijn allemaal grote en vooral erg dure hotels vol rijke lui. Wij vonden dat niets aan eigenlijk.
Via nhi nhi hebben we ook een dag fietsen gehuurd (1 dollar geloof ik) en een paar uur een scooter. Ze zijn daar erg vriendelijk.