Hallo Hallo mede reizigers!
Sinds mijn eerste vrijwilligerservaring in 2009, in Kenya, ben ik verslaafd aan reizen, wie niet!!
Ik heb de afgelopen 3 jaar gereisd door/naar Tanzania, Zambia, Capetown, Bolivia, Marokko, Nepal, India, Vietnam, Cambodja en Thailand, althans buiten Europa.
Nu wil ik medio februari 2013 mijn hart opnieuw gaan volgen: 4,5,6 maanden werken met straatkinderen/ weeskinderen, het liefste in Oost Africa: Oeganda, Zambia of Malawi.
Ik ben in contact met een non-profit organisatie waarmee ik succeservaringen heb.
**Ik zoek nog een buddy, met enigzins dezelfde plannen/ ideeen, wie o wie??? **
Schroom je niet om contact met me op te nemen, je weet immers maar nooit, toch!?
Na mijn vrijwilligersavontuur wil ik nog een een grote reis gaan maken, dit zal medio 7-7-13 zijn, maar eerst het een dan het ander hihi
Veel avonturiersgeest gewenst, Benny
Jee wat heb jij al veel gereisd zeg. Hoe doe je dat? Kun je zo maar paar maanden weg of heb je hier geen dingen waaar je aan vast zit zoals werk, huis etc. ben ik altijd zo nieuwsgierig naar omdat ik wel jaloers ben op mensen die dat doen…
Purpesun
De eerste keer dat ik in 2009 heb ik mijn baan opgezegd, ik wilde toch iets anders maar wist nog niet wat. Dus ben eerst naar Africa gegaan, daarna geswitscht van sector.
De reizen naar Inda en Bolivia heb ik gedaan in 4,5 en 4 weken
dus gewoon tijdens mijn vakantie.
Naar Azie afgelopen december/januari kwam heel mooi uit, ik had wat mot met me huidige werkgever, me contract liep door, hoefde alleen niet meer te komen, mooie gelegenheid om op reis te gaan toch:)
Daarnaast heb ik een groot voordeel, ik woon nog bij mij ouders en ben vrijgezel, dus geen belemmeringen.
Geloof me, laat je niet tegen houden, kansen moet jezelf creeeren, hoe ouder je word hoe kleiner de kans op realisatie mijn inziens wordt… LAat die jaloezie varen en ga reizen …
En je kunt straks weer 6 maanden weg? of heb je ontslag genomen?
Mag ik vragen hoe oud je bent dan?
Mijn contract wordt straks niet verlengd, moet op nieuw solliciteren binnen de organisatie (zorg) Mooie gelegenheid om nogmaals te gaan genieten voor dat ik het huis uit ga en me 200% gaan focussen om een job.
ik ben 26
Haaii Benny,
Met welke non profit organisatie heb je contact dan? Ik wil zelf ook heel graag werken met weeskinderen maar ik zit op dit moment juist wel met werk. Ik kan onmogelijk weg voor zo’n periode. Het maximale is voor mij 5 wkn, wil ik daarna nog een baan hebben dus wat dat betreft voldoe ik niet echt aan wat jij zoekt. Maar misschien dat we eventueel samen zouden kunnen vertrekken? Ik wil ook echt heel graag naar Oost Afrika en zou in eerste instantie weer samen met mijn vorig reisgenootje gaan maar zij kan deze periode (vanaf begin dec) niet vrij krijgen. Laat me maar horen wat je ervan vind okay???
Groetjes Esther
AAhh Je hebt het over 2013 pas!! Jammerrr maar misschien dat ik dan ook langer zou kunnen. Als je wilt mag je me altijd een berichtje sturen.
Esther
heej!
Ik ben in 2010 een half jaar naar Ghana geweest voor een stage. ik heb toen gewerkt op een schooltje (dat was op een eiland) en in het ziekenhuis (de zieke kinderen vermaken) De kinderen op het schooltje waren heel arm en vond het onwijs leuk om die een leuke tijd te bezorgen.
ik vond het vreselijk om daar weg te gaan, daarom ben ik in 2012 terug gegaan als Supervisior voor de nederlandse studenten daar. Het was weer een onvergetelijke ervaring.
Ik kan zeker niet wegblijven, ik ben nu 3 weken terug maar ben nu al aan het plannen om terug te gaan. ik wil eigenlijk voor een langere periode gaan zoals een jaar. en misschien iets op te bouwen. ik hou echt van dat land!
Eey Sannetje,
Africa pakt je en laat je niet meer los! Ik ben benieuwd naar jou beweegredenen, achtergrond, plannen, etc.
Ik ga je binnenkort even uitgebreider een bericht sturen, voeg me anders toe op facebook, communiceert gemakkelijker! benny_vanhorssen@hotmail.com
Groetjes
Hee benny!
Ik heb je toegevoegd op fb! Het laat me inderdaad niet meer los! Ben helemaal verliefd op dat land…!
Ik ben erg benieuwd naar jou verhalen en eventuele plannen!
We houden contact 
Groetjes Sanne