Reismaatje 2012/2013

hallo!
ik zal mezelf even voorstellen:
ik ben wander, 15 jaar en zit nu in 4 mavo.
dus mijn eindexamen jaar. ik heb besloten om een tussenjaar te nemen en om te gaan reizen. ik zat te denken aan vrijwilligerswerk in afrika, maar ik heb nog geen echte plannen gemaakt. dus als je al plannen hebt is het helemaal goed. (ook als je nog geen plannen hebt)

groetjes,
Wander

Hee Hallo!

Ben jij daar nu nog steeds mee bezig? Ik ben namelijk van plan om eind dit jaar begin 2013 daar ook aan te beginnen.

Hoop van je te horen!

Ik ben nu zelf 17 jaar, klaar met mn havo.

Groet :wink:

Leuk te horen dat jullie plannen hebben dit te gaan doen.
Zelf doe ik regelmatig vrijwilligerswerk in Kenia bij stichting Akision.
Ik ga er 3xper jaar heen en werk samen met de mensen van de kitanga educational cente de school op te bouwen.
Wij proberen de school stukje bij beetje op te knappen en leefbaar te maken voor de studenten.
Ik heb foto’s geplaatst dan kun je een klein beetje een beeld krijgen.
Het is mogelijk om een paar dagen te vertoeven op de school, en een paar lessen swahili te leren.
Je verblijft dan in de slaapzaal van de studenten voor een klein bedrag voor slapen en eten.
Vrijwilligerswerk bieden wij niet aan wand daar komt heel wat bij kijken, zie het als een paar opstart dagen evt gevolgd met een Jeepsafari en dan ergens anders vrijwilligerswerk doen (en dat is er genoeg in Kenia), of je kan gaan rondreizen en Kenia verkennen. Maar ga vooral door met je plannen.