Wij (Florien en Marre 22) zijn op zoek naar medereizigers om met ons samen Marokko te ontdekken! We zijn van plan om een rondreis te maken, maar hebben nog geen concrete plannen. We houden van cultuur en avontuur; we willen echt het land en de mensen leren kennen! Voor de veiligheid willen we graag met een groepje reizen, maar we houden niet van georganiseerde reizen.
Beste Florien en Marre
ik organiseer reizen naar Marokko voor mensen die het land kultuur en natuur willen zien en mee maken , waar je dus echt bij de lokale mensen komt en ziet hoe deze mensen leven en nog veel meer . U wil als nog alleen reizen en hebje vragen over reizen door marokko, dan help ik u graag .
Marokko even veilig als Nederland? Wat jij nu zegt is gewoon gevaarlijk omdat die vrouwen niet weten waar ze zich in gaan begeven. Ik raad het je sterk aan om via een organisatie te boeken zodat je altijd een gids bij je hebt en die je kunnen adviseren over hoe en wat ik heb geboekt bij een Nederlandse organisatie lekker eerlijk en betrouwbaar je kunt kijken op http://myresidencemarrakech.com/excursies/1/
Ben het niet met Patrick eens.
Inderdaad, overal lopen gekken rond, net als in Nederland.
Maar Marokko is een vriendelijke en gastvrij land en als je je een beetje aanpast en je gezonde verstand gebruikt, hoeven er geen problemen te zijn.
Sta je vrouwtje wanneer nodig.
Ik heb iig nog nooit problemen gehad en ben er toch regelmatig alleen, zowel in een stad als Marrakech als op het platteland.
Mijn advies; Lekker gaan rondreizen en genieten van wat Marokko te beiden heeft!
Wil je het wel met een organisatie doen of heb je meer vragen, neem een kijkje op mijn website of mail me.