Mijn naam is Suzanne.
Ik ben op zoek na reisgenoten die samen met mij een rondreis willen maken door Marokko, medio mei 2013.
rondreizen gaan ook vaak niet door vanwege te weinig deel name. Dus met meer mensen hebben we kans dat de reis doorgaat.
mail me en zoeken we met met z’n alle een reisorganisatie uit waar we mee mee kunnen
groetjes
Hai Suzanne,
Mocht je meerdere mensen gevonden hebben, dan zouden wij graag een mooie rondreis voor jullie samenstellen.
Mocht je al ideeën hebben, dan kun je mij die ook mailen, maken wij er een mooie reis van en publiceer die op de website.
Iig succes!
Hoi Suzanne,
De 15-daagse groepsreis van Shoestring, Zuid-Marokko 28 April vertrek, gaat gegarandeerd door… 
Groetjes, Kim
Hoi Suzanne,
Sta je er eventueel ook voor open om te gaan backpacken? Had Marokko eigenlijk voor later in het jaar ‘gepland’. Ik wil juist liever niet met een organisatie omdat veel dan al vast ligt. Zelf wil ik graag iig naar de koningssteden en een nacht in de woestijn doorbrengen. Een ticket kan goedkoop met een chartermaatschappij geboekt worden en verder ben ik een luzerne backpacker.
Van beroep ben ik management assistent dus ik vind het leuk om op eigen gelegenheid zelf zaken te regelen zoals een hostel, vervoer en excursies.
Laat maar weten of je geïnteresseerd bent.
Groetjes, martine