Rondreis Marokko

Voorjaar 2007 willen wij een rondreis maken door Marokko. Wie heeft ervaringen met groepsreizen door Marokko en kan mij er meer over vertellen? Informatie over het land zelf is zeer welkom.

Elisa:wink:

Hoi,

ik ben afgelopen juni met Shoestring naar Marokko geweest. Was een 15 daagse reis, naar Marrakech, Ait Benhaddou, woestijn (merzouga), Todra gorges, Tarroudant en Essaouira en vanaf casablanca vlogen we terug! Marokko is ontzettend mooi, de hoge atlas vol sneeuw, berberdorpen, marrakech, en vooral de woestijn! Wij hebben in nomandententen geslapen en op een dromedaris de woestijn ingegaan en 's nachts onder de sterren geslapen midden in de woestijn.
De hotels waren prima in orde, reisleider ook en verder ook een van de goedkopere organisaties. Verder hadden wij een leuke jonge groep! Echt helemaal prima dus. Anders moet je eens kijken op www.shoestring.nl

Groetjes marije

Hoi Marije,

Bedankt voor je snelle reactie, ik zal de site die je hebt opgegeven zeker lezen!

Elisa:smile:

Elisa,

Mijn man komt uit Marokko en heeft daar altijd in het tourisme gewerkt. Hij weet alle leuke , speciale echte marokaanse, kleinschalige plekjes.
In April gaat hij met een groep van 8 personen een rondreis door Marokko maken. Als je geinteresserd bent kun je contact op nemen. Met hoeveel personen wil je gaan?
Wij bieden kleinschalige reizen aan voor maximaal 8 personen. Eenvoudig maar schoon, rust en individuele wensen. Dicht bij de bewoners

Ellen

Hoi Ellen,

Hebben jullie een site waar ik een kijkje kan nemen?

Groet,

Ton

neen Ton, die hebben we nog!!!niet. is nog in ontwikkeling. Zo gauw hi er is zal ik je berichten

Voor eventuele vragen nu kun je me mailen.

Hartelijke groet,
Ellen