Actieve rondreis Marokko(+/- 2 wk NOV/DEC 2010)

Hi! Leuk dat je dit berichtje leest!

Ik ben van plan om in nov of dec ongeveer 2 tot 3 weken uit te trekken om door Marokko te backpacken en een rondreis te maken.
Het lijkt me een geweldig land met een perfecte combinatie van cultuur, steden en natuur. Alleen is het nou net niet het land om als vrouw (26) helemaal alleen door te reizen. Bovendien is het wel zo gezellig met z’n 2-of (bij meerdere reacties) misschien wel met een klein groepje. Ik zou zeker wat mooie koningssteden willen bezoeken en dan vooral goed de cultuur op me in laten werken en meegaan in wat er op me af komt. Daarnaast zie ik een woestijntocht wel zitten en ook wandelen door het atlastgebergte lijkt me bijzonder.

Wie is hier ook voor in? Ben benieuwd!!

hi marloes,
superberichtje, echt helemaal naar wat ik zelf ook op zoek ben!! Met twee of meerdere mensen, 2 a 3 weken backpacken door marokko, koningssteden bezoeken en de woestijn!! Benieuwd of er nog anderen zijn die dit zien zitten!
Groetjes
Ilse

Joeeehoee! Helemaal leuk zo’n enthousiaste reactie :slight_smile:
En snel ook! Ben aan de andere kant nu aan het chatten met Kris; hij heeft ook belangstelling.
Had jij niet ook een bericht geplaatst voor de groepsreis? Ben ook wel nieuwsgierig naar jou! Hoe oud ben je bv en wat zijn jou plannen en ideetjes? Hopelijk tot snel!

haha grappig, hoe kan je hier chatten?
ik ben ilse, 22, bijna 23, woon in brussel, ben verpleegkundige van opleiding maar werk bijna 2 jaar in een psychiatrisch tehuis als opvoeder…waar ik het nu echt wel beu ben!!
Ik wil eigenlijk al heel lang reizen maar altijd uitgesteld en dan gaan huren en werken en blablabla. Nu woon ik voor een tijdje terug thuis, geen financieele lasten meer en een voltijds loon, ideaal tijdstip dus om er is echt voor te gaan…ik heb dus helemaal geen reiservaring, 1x alleen naar egypte en dat is het. En Jij en Kris?? Ben echt benieuwd!! Inderdaad echt leuk he als je snel reactie op je zoekertje krijgt!!

En ja ik had ook op het berichtje gereageerd van bea milder, die reis lijkt me super, alleen beetje aan de dure kant vind ik.

Haha nee we hebben elkaar maar gelijk toegevoegd op facebook! :slight_smile:
Even kennis maken. Jullie wonen allebei in belgie.
Laten we afstemmen of onze ideeen en wensen overeen komen!

HEB JE AL IEMAND gevonden? zo niet dan heb ik wel interesse

Hey,
We zijn er mee bezig. we zijn moementeel, als alles doorgaat, met 3…eentje meer is altijd welkom!
Kus

OKE DAT IS mooi ik heb wel interesse ik ben een man 32 geboren en getogen in adam mn ouders komen uit maroc dus ik spreek de taal
maar ik zou graag met de auto door maroc willen rijden en van uit tanger vertrekken en 4 mensen in de auto kan goed dus ik hoor het wel van jullie de eerste dag in tanger kunnen we gewoon bij mij ovewr nachten en dan van boven naar beneden rijden

misschien moeten we van het weekend in amsterdam afspreken met zn 4en wat gaan eten en kijken hoe of wat

Lijkt me een leuk idee om het met de auto te doen en ook tanger is te zien.
Marloes woont in amsterdam maar de andere reisgenoot en ik wonen in belgie dus
zou ik is moeten nakijken of dit weekend lukt…

oke top ik hooor van je doei doei

Ha alle-4!

Lijkt me een goed plan om kennis te maken met elkaar eerst. Vind ik wel zo fijn, omdat we tenslotte veel samen zijn die reis. Amsterdam is inderdaad heel goed voor mij, want ik woon er! En hadden t er al eerder over gehad hier af te spreken. Maar dat was lastig tot nu toe snel bij elkaar te komen…? Jullie zijn in ieder geval harstikke welkom. Laat maar weten of t gaat lukken!

Groetjes,
Marloes

he marloes alles goed? met mij wel het lijkt me inderdaad beter om elkaar ff te ontmoeten ik stuur je dadelijk een prive bericht met mn email dat is makkkelijker ik ken een leuk resatuarant in adam waar we kunnen afspreken en neeeee geen marokkaans resaturant marokkaaans eten dat doen we wel in maroc oke laters

he hoe gaat het? en zijn jullie er al een beetje uit?
ik bijna ik denk dat ik over 2 weken vertrek ik neem de broer van mn zwager mee en hij neemt misschien een vriendin mee maar dat is nog niet zeker dus zoals het er nu uit ziet zijn er nog 2 plekjes vrij als hij een vriendin mee neemt dan nog maar 1
we zijn van plan om 22 a 25 dagen te reizen we beginnen van uit tanger en rijden dan naar chefshoun en dan zakken we af naar fes/ meknes en dan door de atlas naar de woestijn erg chebie heet dat ofzo en van daar uit door de todra kloof naar marrakesch en van marrakesch naar essuera en dan naar agadir om lekker aan t strand te liggen
heb lang niets meer gehoord van jullie maar als er nog iemand mee wilt dan hoor ik t wel en zo niet dan hoop ik dat jullie een mooie vakantie zullen hebben misschien komen we elkaar daar wel tegen oke doei doei