Stel me even uitgebreid voor

Hoi beste mensen,

Ik stel me even voor:wereld:

Mijn naam is Ralf 25 jaar weer bijna jarig(18 april)en ik woon in Noord Brabant in een leuk dorpje.
Ben al weer bijna 8 jaar samen met mijn lieve vriendin en we wonen nu bijna 4 jaar samen.

De landen die ik heb bezocht in mijn leventje zijn vooral Europese landen:

• België
  • Duitsland
  • Turkije
  • Nederland
  • Oostenrijk
  • Zwitserland
  • Spanje
  • Italië

De landen die ik ooit graag wil bezoeken zijn:

• Dominicaanse republiek
  • Nederlandse Antillen
  • Indonesië
  • Afrika
  • Seychellen
  • Bora Bora
  • Mexico
  • Griekenland
  • Gran canaria
  • Hawaii

Voorlopig hoef ik niet meer naar Turkije
Omtrent souvenirs moet ik zeggen we hebben die eigenlijk maar weinig mee genomen, mooie stenen van uit Italië en een leuk aandenken uit Turkije, een appel thee setje.

Het ergste wat we hebben mee gemaakt was met oad reizen naar Turkije, alles was zeer slecht geregeld door deze touroperator terwijl je vaak hoort dat ze erg goed zijn,was echt alles behalve prettig.

Favoriete luchtvaart maatschappij tja ik heb nog niet vaak gevlogen dus moet ik zeggen corendon.
Eindhoven is de favoriete luchthaven want lekker dichtbij en nooit erg druk.
Favoriete land en stad dat is moeilijk, kan ik nu nog echt niet zeggen.

Favoriete reisorganisatie tja, oad reizen was een flop voor ons dus die valt af, Arke was wel goed en corendon ook beiden hebben we hele goede ervaringen mee.

Ik wil nog kwijt dat ik me heb geregistreerd omdat ik nu door een operatie thuis zit en ondanks dat ik graag buiten Europa op vakantie wil ben ik op zoek naar de mooiste stranden/helder blauw water in europa, ik heb wel wat lijstjes gezien waar enkele stranden in griekenland/spanjeop staan als de mooiste stranden ter wereld maar het probleem is die lijstjes zijn er echt wel 10 of iets dergelijks met allemaal andere uitkomsten.
Maar ik ben zeker dat in Europa toch ook hele hele mooie hagel witte zandstranden en helder blauw water moet zijn!
En ik hoop dat er hier mensen zijn die mij op weg kunnen en willen helpen zodat ik toch naar zo’n mooi paradijs op vakantie kan al dan in Europa.

Zo dat was wel even genoeg denk ik:dag:

Nou 45 maal bekeken en geen 1 welkoms berichtje , het is hier lijkt wel een beetje een dode boel op het forum, zie dit ook bij anderen posts van anderen terug.
Is dit forum nog wel actief?
Want anders had ik wellicht een actiever vakantie forum kunnen zoeken… aangezien er ook nog 0 berichten op mijn vraag bij algemene opmerkingen is gekomen.

Hallo Ralf, welkom op Wereldwijzer!

Ondanks dat je nu thuis gebonden bent kun je lekker wegdromen van reizen en een vakantie. Je bent vast al op het Europa Forum geweest waar je je vragen kan stellen. In ieder geval wordt er in dit forum geregeld gepost door mij. Het kan wel eens voorkomen dat ik even niet op de site kan komen. Veel plezier op de site, met de voorbereidingen en op het hagelwitte strand ergens in Europa.

Groetjes, Leontien

1 like

Hoi Leontien!

Bedankt voor je leuke berichtje!
Ik kan inderdaad wegdromen van alle mooie plaatsen en stranden, ik heb dat forum gedeelte kort even bezocht maar zal het zeker in de gaten houden!

Groetjes Ralf