Ook ik zal me hier even voorstellen…! Mijn naam is Tamara, ik ben 23 jaren jong en ik woon in het Brabantse Zevenbergen.
Ik zit hier nu een aantal weken op het forum ter voorbereiding van de grote reis die ik samen met mijn vriend in 2012 zal gaan maken. Heerlijk om al die ervaringen, suggesties, tips en slap geouwehoer hier te lezen!
In 2009 heb ik mijn eerste grote reis gemaakt en ben toen besmet met het reis-virus. Hard werken en goed sparen gaan mij helpen mijn paspoort vol mooie stempels en stickers te krijgen.
We zijn van plan om 4/5 maanden door Azie te reizen. Beginnende in Thailand en dan via Cambodja, Vietnam, China, Tibet en Nepal naar India. Erg spannend maar het kost een hoop tijd om de nodige research te doen! Daarom zijn tips altijd welkom!
Heb jij al veel reizen gemaakt? Jij zit ook nog niet zo heel lang op het forum (dacht ik te zien) wat hoop je hier te vinden?
Ik zit er sinds bijna een weekje op het forum en ben op zoek gegaan naar de mooiere zandstranden in Europa( Spanje/Griekenland)
Heb door zelf al wat info te vergaren en hulp van mede vakantie gangers hier goed geholpen al kan ik de keuze nog niet maken haha.
De reizen die ik heb gemaakt zijn eigenlijk allemaal in Europa, lees als je wilt ook mijn voorstel topic:
Ik ben niet zo’n strand-mens, kan niet zo goed stil zitten en vind het niet zo leuk om een langere tijd op 1 plaats te zitten. Dus ik kan je helaas niet helpen met je zoektocht naar mooie kuststroken…
Ik ben wel eens in zowel Griekenland als Spanje geweest, maar dan in de toeristische streken waar iedere puber zich een keer klem zuipt (oma spreekt).
Verder weet ik wel dat er op de Canarische Eilanden een paar mooie stranden zijn waar ook veel gesurft wordt e.d.
Ja ik houd echt van de zee word ik erg rustig van zo’n goed gevoel geeft dat.
Lekker uit waaien, maar ik ben ook iemand die graag de bush in gaat of rond wil trekken maar deze keer en volgend jaar doen ik en me vriendin het even rustiger aan vanwege haar gezondheid