Stel jij je vakantieboeking uit wegens de financiële crisis?

De beursen vliegen omlaag, overheden nemen banken over, en grote aankopen worden uitgesteld.

Heeft de financiële crisis invloed op jouw reis/vakantie gedrag? Stel jij het boeken van je reis of vakantie uit? Stem hierboven in de peiling en licht eventueel hieronder je stem toe!

nee de reizen die ik wil maken maak en boek ik ook, als ik er zelf de financien voor heb dan laat ik het niet van een financiele crisis afhangen…

:slight_smile: Ik ga ervan uit (ik hoop) dat deze crisis geen invloed heeft op mijn vakantieplannen!

Echt niet. Nu gewoon lekker genieten voordat de boel echt helemaal instort…

Hier ook niet, ik plan vrolijk verder:zon02:

Wij gaan naar Canada, crisis of niet

Oh nee hoor, 2 weken India + 2 weken Finland zijn al geboekt - weinig schulden dus weinig last nog.,…

als we allemaal lekker veel uitgeven en dan nog bij degenen die het 't best kunnen gebruiken, is de crisis zo over!

Precies en dan te bedenken dat t vliegticket Adam-Mumbai me bijna evenveel kost als Adam-Helsinki haha die Finnair boyz boden een topaanbieding Adam-Helsinki-Mumbai voor all inclusive €430.00…dus zoveel uitgeven doe ik nu ook weer niet.
Verder een vlucht Mubai-Goa voor ca. €60.00 en verder wat taxi-drivers spekken…nee de financiële crisis pakt mij nog niet echt…jammer dan voor iedereen die in de afgelopen jaren zoveel geld virtueel won bij na de aanschaf van een woonhuis…tsja dan maar liever huren en de wereld rondvliegen…je leeft maar een keer niet waar…oh ik ga naar India waar ze geloof ik een ander idee hebben mbt de eeuwigheid…we zullen maar zien dan.

Helemaal niet van invloed.
Volgende week gaan we lekker met de kinderen en kleinkinderen 8 dagen naar Turkije.
Wim

Deze crisis heeft ook absoluuuuuuuut geen invloed op mijn reisplannen…reizen is mijn grootste passie, dus das ook wel het laatste waar ik op zal bezuinigen…
Lekker eerst volgende maand naar Washington & Toronto…en volgend jaar weer naar Thailand !

De planning is ijsland ,te betalen van de hoge rente.Dat wordt’m dus even niet.

Martin

Nou voor mij plannen heeft het ook nog niet zoveel invloed.

Ik zit nu lekker voor een half jaartje stage in zuid London en vande zomer weer lekker naar TURKIJEEEEE…

Erriey

Wij willen volgend jaar een paar weken naar Australie met vakantie met het gezin, we gaan gewoon. Jarenlang op verheugd, we gaan het echt niet uitstellen.

De crisis is geen reden om vakantieplannen te veranderen, de motortrip naar Kazachstan die ik geplanned heb gaat volgend jaar gewoon door.

Nope, absoluut niet.

Tenzij hier het geld minder waard word en mensen daardoor bv hun hypotheek niet kunnen betalen zal het wel mee vallen. Er moet nog heel wat gebeuren voordat die ellende overwaaid naar Nederland. Dus vooralsnog ga ik rond december ook heerlijk lastminute naar egypte! :wink:

De ellende is al overgewaaid, kijk maar naar Fortis en de AEX.
Als consument zul je niet veel daarvan merken denk ik, tenminste voorlopig niet. Alleen als je een financiering wil of hypotheek zul je er meer problemen me hebben.

Hoezo uitstellen dat reizen? Ik moet toch een keer terug naar Nederland.
Groeten uit Bolivia.

nee ik ga mijn reis plannen daar niet voor uitstellen echter denk ik daT we volgend jaar toch ook als consument wel het een het ander van de crisis gaan merken de verkoop van nieuwe huize stagneert enorm op dit moment en dat betekent dat de bouw sector het volgend jaar heel wat rustiger krijgt als dit jaar en er als de bouw niet goed gaat gaat het met het halve land niet goed
maar ik ga volgend jaar lekker weer naar thailand en ook nog naar brazilie en waarschijnlijk staat ook de inca trail in peru op het programma maar dat hangt af van de reservering voor een bepaalde tijd dus ik ga er niet voor thuis zitten