Is het slim om in deze crisis op vakantie te gaan naar de USA?

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje. Wij wilden graag met ons gezin van de zomer naar de USA gaan voor een paar weken. Alleen aangezien het crisis is, weten we niet zeker of we moeten gaan. We zouden graag wat tips, informatie of meningen willen om te kijken wat slim is om te doen.
Alvast bedankt! Groet

Hallo Jackroovers,

Over welke crisis heb je het? :wink: Het is goed als mensen gewoon kalm blijven doen wat ze normaal doen. Niks meer doen, ondernemen, en kopen helpt de economie niet.

Hier gaat het leven gewoon door, een beetje langzamer, maar het gaat door.
Ik heb vrienden en familie die hier komen… het leven gaat door; het leven moet door gaan! :wereld:De wereld moet blijven draaien.

Geloof me, het is veilig om hier op vakantie te komen, maar de uiteindelijke beslissing maak jezelf.

Vr. gr.
:vak02: Peggy

Hi ja zeker doen, crisis of niet, alles gaat inderdaad gewoon door hier, waarnaar toe ? hangt af waar jullie interesses liggen: en met kinderen of niet ?
Er is keus genoeg en ik zou toch ook op tijd boeken ! Je hoort wel dat hotels hier minder kamers boeken dan voorgaande jaren, maar vooral in de populaire steden of in touristen plekjes zullen die toch, vooral in de zomer maanden aardig vol komen. Deze " crisis " is ook in het voordeel van de touristen. Je zult wel goede deals / korting krijgen. Ook Cruises geven best leuke “deals” weg nu zoals bijvoorbeeld carnival cruise lines…
Veel plezier, have fun ! :wink: