Vakantie in binnen- of buitenland?

Veel mensen zijn nu al aan het nadenken over de zomervakantie. Waar gaat de reis dit jaar heen? Door de krediet crisis gaan meer mensen dit jaar in Nederland op vakantie. Is dit bij jullie ook zo of gaan jullie nog steeds naar het buitenland?

Stem hierboven in de peiling en licht je mening hieronder toe!

Buitenland natuurlijk!! :biggrin: En dan zowel Azie als Europa!!! Oftewel; Thailand en Turkije :smiley:

Buitenland: zomer: Kazachstan. April: Engeland. Tussendoor: naar Nederland (ook ‘buitenland’ voor mij)

Zeker ook buitenland. Ik heb reeds vakanties naar Canada (bouwvak) en Las Vegas (november) geboekt, en zoals het er nu uitziet ga ik eind maart een weekje naar Hong Kong…

Lekker ver weg natuurlijk :dag:

In april naar Mexico en in het najaar naar Cambodja. Ik verheug me er enorm op.

Ik ga al jaren op vakantie in “eigen” land: Spanje. Er is hier nog zoveel te zien!
Dit jaar voor het eerst sinds 14 jaar weer terug naar Mallorca waar ik ooit 5 jaar heb gewoond.
Ook nog een kort buitenlands tripje van een week: Nederland. Dat is inmiddels ook al weer 2 jaar geleden…

Voor mij ook het buitenland, al zal het dit jaar een last minute worden. Nederland zelf vooral met een weekendje weg. Maar ik heb er geen problemen mee om een keer in de zomer op vakantie in Nederland te blijven, als het weer dan maar wel goed is :slight_smile:

Ik ga aankomende zomervakantie naar Tanzania en Kenia. De algemeen bekende safari vakantie.

Wij gaan dit jaar naar Canada (Oosten), tussendoor weekje Frankrijk!

Is gewoon de MAX reizen!

Wij steken dit jaar voor de derde keer de grote plas over en gaan deze maal naar het oosten van Canada met landing/vertrek Toronto en dan met de camper 5 weken rondtoeren in Ontario en Québec. Hebben de vorige twee jaren met de camper al een 11000km rond gereden in de States en nu gaan we iets noorderlijker. Groetjes, J P ++

Wel in Europa, maar dan op de grens: IJsland!!! :vak02:Vorig jaar vroeg in de maand mei geweest, nu wat later: eind juni, begin juli. En het is er nu vast wel goedkoper :slywink:.

Bijna 4 weken Amerika. Eerst 3 dagen New York en dan 3 weken New England een een stukje Oost Canada. Voor het eerst naar de andere kant na 4 jaar Azie. Ben benieuwd want mijn hart ligt wel heel erg in Azie maar je moet alles proberen tenslotte.

gr. Elma

lekker weer naar thailand al word dat al weer de 12e x maar nog steeds zoveel te ontdekken en als het een beetje mee zit en er wat meer tijd is ga ik ook weer even in cambodja kijken

maar tussendoor ook nog weekendjes weg naar glasgow, kiev, madrid, marrakech en maastricht
en wie weet wat er nog last minute geboekt gaat worden voor een lekker relax weekend

groetjes dirk

weer lekker naar turkije,voor de veertiende keer 4 weken side.
carlos

Heerlijk frank en vrij met de tent door Frankrijk trekken, 4 weken is te gek!
Nu nog hopen op mooi weer, dan is het helemaal geslaagd.
Maar een reisje ver weg zit ook nog in het verschiet!

Ik ga dit jaar zelfs 2 maanden aaneengesloten op vakantie. We gaan naar Alaska 1 maand en naar het westen van Canada 1 maand. Aangezien je dit zo vroeg mogelijk het beste kunt boeken had de “crisis” geen invloed.:wereld:

grin tja, ik blijf IN Nederland is niet van toepassing voor mij… Heb mijn vakantieplannen nog niet definitief vastliggen, maar als het een beetje meezit gaan we eind dit jaar ook naar buiten europa. Ik hoop het! Heb daar wel zin in.

Naar Nederland ga ik in ieder geval. Wil mijn schoonouders mijn landje laten zien. :smiley:

Wij gaan naar IJsland. Wij hebben altijd goed gespaard en zijn zuinig geweest en daarom kunnen wij de laatste jaren geweldige reizen maken.

Hoi Mona,
Wij willen volgend jaar naar Alaska en Canada. Misschien met een gehuurde camper. Heb jij misschien tips of moet je de reis nog helemaal uitstippelen? Laat je wat horen???
Groetjes - Dreeke:dag:

HOi,hoi,
Heb je wat tips voor ons want wij willen in de zomer naar IJsland. Misschien een auto huren en dan overnachten bij B&B.
Groetjes - Dreeke:dag: