Enquete :Vakantie komt in aantocht !

Het is weer bijna zover,nog een paar maanden en dan is het vakantie! Waar gaan we heen en wie beslist dat? Gaan we alleen, met ons gezin of nemen we die leuke vrienden mee (of juist liever niet)? Gaan we eigenlijk wel op vakantie of besteden we dit jaar door de crisis ons vakantiegeld anders? Hebben we tijdens de vakantie een fijnere relatie met onze partner, speelt heimwee wel eens een rol, wat is onze ideale vakantiebestemming en hoe lang gaan we?
U kan hieronder reageren !

http://www.reisgraag.nl/pictures/Landen/Filipijnen/foto_Filipijnen1.jpg/Filipijnen1-h307b580x10y1133x2800y2556.jpg

Wij nemen het hele jaar door vakantie, dus de zomermaanden zijn voor ons niet echt DE vakantiemaanden. Mijn man en ik beslissen samen waar we naartoe gaan, wat we gaan doen enz. maar uiteindelijk heb ik toch het laatste woord.:slight_smile:
In februari zijn we twee weken naar Dubai en Oman (Dhofar) geweest. Het Midden-Oosten blijft ons intrigeren.
April gaan we vier dagen fietsen aan de Loire en een lang weekend naar Amsterdam.
In juni twee en een halve week naar Andalusië, tien dagen rondreizen en een week strandvakantie aan de Costa de la Luz.
Voor september/oktober zoeken we nog een fijne bestemming. Waarschijnlijk wordt het terug een safari.

Hé George, goede Belg,
De vakantie komt er aan of is in aantocht. Maar dat is in België wellicht anders. En verder is het hier op Wereldwijzer het hele jaar vakantie. Ik kan met adviezen voor Australië en Costa Rica tenminste niet merken dat er een kwestie van seizoenen is. De zomer is niet de beste tijd om naar Australië en Costa Rica te gaan. In Australië is het winter, in Costa Rica het natte seizoen. 't Is maar dat de mensen het weten:dag: