Stel Dat... Je Naar Japan Gaat...

Misschien een aparte vraag, maar dit is niet een vraag om antwoorden te krijgen over het land, maar juist van jou!

Dit is een stel dat vraag:

Als jij de kans zou krijgen om naar Japan te verhuizen, voor je werk (bofkont!) moet je naar Japan toe voor 2 mooie jaren^^

Maar jij krijgt de keuze om naar Kyoto of Tokyo te gaan want daar bevinden 2 afdelingen van het bedrijf. Deze afdelingen past bij je werk die je nu in Nederland/Belgie doet, maar dan in het buitenland.

Je bent helemaal gek van Japan, Japan is niet alleen het land van de rijzende zon, maar ook van de animes en de manga’s!! Maar ook van de technology enz. Jij krijgt de kans om 2 jaar naar Japan te gaan en jij bent helemaal enthousiast geworden van het idee!! Maar alleen moet je nog een keuze maken… Kyoto of Tokyo? Tokyo of Kyoto? Kyoto of Tokyo? Tokyo of Kyoto?

Jij moet kiezen… beide afdelingen van het bedrijf ontvangen je met open armen, dus dat is het probleem niet…

Maar jij moet de keuze maken…

Welke stad neem je?
En wat zijn jouw redenen waarom je deze stad uitkiest?
En waarom heb je niet gekozen voor die andere stad?

Hopelijk is dit een goede onderwerp en dat er op geantwoordt wordt^^

Liefs Francisca

Antwoord op je vraag heb ik niet. Maar als dit jouw verhaal is kan ik alleen maar zeggen BOFKONT!!!

Veel plezier in het mooie Japan voor de komende twee jaar.

Ik zou kyoto kiezen omdat het een iets minder hoofdstad achtige stad is en je er even goed in japan bent. Tokyo is immers de duurste stad van onze mooie wereld.

groeten Bart

Nee nee nee, ik ga niet naar Japan, het was eerder een stel dat… vraag omdat ik wilde weten wat mensen intereseerden in Kyoto en Tokio, gezien het beide mooie steden zijn! Ik zou nog heel veel moeten sparen mocht ik ooit naar Japan willen gaan!