Hai allemaal,
Ik ga over een maandje voor de tweede keer naar Japan en vroeg me af of er meer mensen gaan. Zo ja, dan lijkt het me leuk om ervaringen uit te wisselen en misschien wel samen iets te gaan bezichtigen.
Let me know!
Groetjes,
Renske
Hai allemaal,
Ik ga over een maandje voor de tweede keer naar Japan en vroeg me af of er meer mensen gaan. Zo ja, dan lijkt het me leuk om ervaringen uit te wisselen en misschien wel samen iets te gaan bezichtigen.
Let me know!
Groetjes,
Renske
naar welke plaats ga je?
Ik kom op 4 juli in tokyo aan…
misschien kunnen we elkaar ontmoeten?
Hey,
Ik ga naar Tokyo (begin en eindig daar), Kyoto, Osaka, Nara en Kanazawa. Misschien komen daar nog wat verrassende plaatsjes bij. 4 juli ben ik waarschijnlijk weer in Tokyo dus lijkt me leuk om daar te meeten. Stuur me even je mailadres in een berichtje, dan kunnen we binnenkort wat afspreken!
Groetjes
oooh ga je daar ALLEEN rondreizen? ikke ben een gewone toerisme en neem hostel, verblijf 8 dagen in Tokyo, dus ik ga daar alleen heen…
sorry, ik ben doof… ik weet niet dat je met mij kunt communiceren…
ik stuur je wel over mijn email
Gr. ismail
Ik ga eind juni/juli naar Tokyo en verblijf daar voor ongeveer 2 maanden.
Mochten er nog mensen zijn die ook rond deze datum gaan of in Tokyo verblijven lijkt mij leuk in contact met je/julie te komen. Ik ga alleen dus ook wel de reden waarom ik dit bericht hier plaats.
Stuur mij gerust een prive bericht of e-mail naar: info AT henkmedia.nl
het lijkt mij een leuke idee…
stuur mij via prive bericht wat je planning is…