Stefanie18!

Hoi stefanie!
ik vroeg me af of je al in Salamanca zit? (meende me te herinneren dat je eind augustus zou gaan) Ik ben wel benieuwd hoe het je allemaal bevalt enzo (aangezien ik in oktober ook ga). Hoop dat je nog op het forum komt en dit leest! In iedergeval veel plezier in Salamanca!

p.s.: ervaringen van andere studenten in salamanca zijn natuurlijk ook welkom

Hallo!

Ik heb een pas een cursus Spaans in Salamanca gedaan en ik ben op dit moment bezig om een verslag hierover voor de wereldwijzer te schrijven. Zodra ik hem plaats zal ik je de link geven, verder heb ik ook wat geschreven op Student Diaries

Wat ga je doen in Salamanca, naar de uni of spaanse taal leren?

groetjes!

Olga

hey Olga,
ik ga naar salamanca om de taal te leren, ben beniuewd hoe het bevalt…
Bij welke talenschool heb jij je cursus gevolgd? Kijk er naar uit om je verslag te lezen en ga ook even kijken op student diaries!
Groetjes!

Hola!

Ik heb de cursus bij don Quijote gedaan, heb eerst 2 maanden in Madrid gezeten ( zie Wereldwijzer Madrid) en daarna nog een weekje in Salamanca…ben nog ff de leukste foto´s aan het uitzoeken en dan zet ik het verslag op de site :smiley:

Heb je al een school gekozen of weet je het nog niet?

groetjes Olga

Hola tambien!

Ik heb al een school gekozen, namelijk Academia Isla. Ben wel benieuwd hoe het bevalt. Hoor veel goede verhalen over Don Quijote maar was mij iets te prijzig…
Ik kijk uit naar je verslag!

groetjes Natalia

Hallo!

Ik heb ´m Salamanca verslag geplaatst, je kunt het vinden op Reisverhalen

Enjoy reading en laat me weten wat je ervan vindt!

groetjes Olga