Mijn reisplannen vorderen gestaag…Ik ga okt voor 3 à 4mnd alleen reizen van Darwin naar Sydney. Heb een aantal offertes laten maken voor de basisdingen als vervoer… 21 dg camper/autohuur…Pff, camperhuur is erg duur op dit traject. Ook een offerte laten maken voor n kleine japanner, nog prijzig! Nu las ik de site van backpackers. Grote stationcar incl.kampeeroutfit. Laat een offerte maken…Lastige is dat dit niet in combi met n vliegticket te regelen is, geen extra voordeel dus.
Iemand ervaring met dit bedrijf, tips? Afhankelijk van de prijs ga ik 3 à 4 à 5 wk huren, daarna met greyhound om vervoerskosten zo laag mogelijk te houden.
Auto kopen vind ik spannend, geen verstand ervan en reis alleen…
Laat maar komen die tips!
Gr.
Liesbeth
Hoe bedoel je, auto kopen vind ik spannend? Je wilt toch huren? En je vraag: iemand ervaring met dit bedrijf? Welk bedrijf? Kleine camper betekent ook dat je verder geen geld voor overnachtingen kwijt bent.
klopt, was beetje onduidelijk…stationcar huren via backpackers.nl. Een optie voor langere auto gebruiken zou kunnen zijn er een kopen…wordt me hier en daar aangeraden, maar voelt niet goed voor mij…
Ik zou voor 3 tot 4 maanden niet kopen. Je begint al te stressen over het verkopen als je aan de reis begint, denk ik. En als je wat koopt, wil je dat daar doen, niet hier vandaan via het internet. Tja, en die terugkoopregelingen zijjn meestal erg goed voor de bedrijven die de auto’s verkopen.